recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billedmotiv af fodboldkamp på øde ø
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBilledmotiv af fodboldkamp på øde ø

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Emne: Billedmotiv af fodboldkamp på øde ø
    Sendt: 13-Juni-2010 kl. 10:11
Hej

Håber virkelig, der er en som kan hjælpe mig. Jeg leder efter en tegning, plakat eller et litografi, som jeg stødte på engang tilbage i slut 70'erne eller begyndelsen af 80'erne. Motivet er en klippeø, som rejser sig højt op over vandet. På øen er lige plads til en fodboldbane, hvor spillet dog er gået i stå, da bolden er røget i vandet. Spillerne sidder på kanten og kigger ned på bolden, ligger og hviler eller går bare rundt på banen. De er alle sammen små og runde karakterer.
Det er en rigtig sjov tegning!

Jeg har søgt efter denne plakat gennem flere år, men det er ikke lykkes mig, hverken at finde den eller finde ud af, hvem der har tegnet den - håber du kan hjælpe mig.....?

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2010 kl. 11:03
Hvis det er en plakat, ved de garanteret mere på Plakatmuseet i Århus
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2010 kl. 11:40
prøv at spørg på www.vark.com

Redigeret af Briam - 13-Juni-2010 kl. 11:41
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 3353
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2010 kl. 12:10
Oprindeligt skrevet af meta meta skrev:

Hej

Håber virkelig, der er en som kan hjælpe mig. Jeg leder efter en tegning, plakat eller et litografi, som jeg stødte på engang tilbage i slut 70'erne eller begyndelsen af 80'erne. Motivet er en klippeø, som rejser sig højt op over vandet. På øen er lige plads til en fodboldbane, hvor spillet dog er gået i stå, da bolden er røget i vandet. Spillerne sidder på kanten og kigger ned på bolden, ligger og hviler eller går bare rundt på banen. De er alle sammen små og runde karakterer.
Det er en rigtig sjov tegning!

Jeg har søgt efter denne plakat gennem flere år, men det er ikke lykkes mig, hverken at finde den eller finde ud af, hvem der har tegnet den - håber du kan hjælpe mig.....?

Kender til den hvor banen ligge inden og dybt nede i dækket, vist nok en continental plakat.

Måske du kan finde den du søger her, der er ihvertfald et kæmpe udvalg af fodbold plakater: http://www.allposters.dk/
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2010 kl. 18:55
Takker for svarene. Har mailet plakatmuseet og håber de kan hjælpe.
på vark.com kan jeg ikke sign'e up - den bliver bare ved at komme med nye ord, som jeg skal indtaste Ouch
allposters.dk har jeg været gennem - den er desværre ikke i deres samling.
Så skulle der være nye ideer til at opspore dette billede, så kom frisk Tongue
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu