|
Billedrør er ved at ryge - what to do? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
JakkaB ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-September-2008 Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2012 kl. 22:57 |
Min gamle Mirai (jaja) skærm er pludselig begyndt at mørkne i billedet, for derefter at have motionslør én masse (sådan lidt lsd agtigt). Er der noget at gøre, eller skal jeg bare vente på lortet brænder sammen? (hvis jeg tænder og slukker går der et par minutter så går det ned af bakke igen).
På forhånd for gode råd! Redigeret af JakkaB - 20-September-2012 kl. 22:58 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Send det til rep.
![]() Hvad ønsker du af råd ? Et nyt og bedre tv kan anbefales. |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Skriv på Facebook at du er aftager til et tilsvarende, der skal nok være nogen der ikke er nået på lossepladsen med deres.
|
|
![]() |
|
sodaha ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
Hvis du kan leve med det, skal du ikke gøre noget.
Hvis ikke, køb nyt
|
|
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Benyt lejligheden til at komme ind i det nye årtusind . . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Du siger det jo selv. Køv et nyt. Ved forresten ikke om Mirai laver fladskærme.
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
JakkaB ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-September-2008 Status: Offline Point: 31 |
Ok tak for de mange gode råd :) Har 3 andre tv i huset og ja den er super ringe, men funger fint til det den skal - fik googlet mig til at jeg kunne prøve at støvstuge skidtet (tage bagpladen af og give den en omgang). Det prøver jeg efter devisen - der er intet at tabe ;)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Du kan være ganske rolig - det hjælper ikke en skid......
Klaus |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Et billedrør ER en mellemting mellem en støvsuger og en campingvogn . . |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
Derfor skal posen også tømmes engang i mellem ![]() Gælder forresten også i den grad PC'er ![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
Det er generelt ikke smart at støvsuge PC og andet elektronik pga statisk elektro.
Pust det rent i stedet med trykluft fra dåse. |
|
![]() |
|
skyking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
Det lyder næsten som en slags standard fejl.
Gælder det alle farverne der bliver mørke? En del fejl skyldes noget elektronisk, og en anden ting er at nogen ( ) gange viser fejl sig ved meget lysere billeder, og så ER det noget elektronisk.
På Højspændingstransformatoren sidder normalt 2 pot metre som man med varsomhed kan forsøge dreje på. Efter have støsuget vel at mærke.
Held og Lykke med hvad som sker.
|
|
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |