recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billedserie: Windows Phone 8 telefoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billedserie: Windows Phone 8 telefoner

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Billedserie: Windows Phone 8 telefoner
    Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 18:36
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 20:07
Det er sku nogle fede telefoner. Jeg syntes dog de bliver lidt store. Jeg holder nok fast i min Lumia 800'er lidt endnu det er helt perfekt i størrelsen, for mig :-)
BS 
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 20:17
Jeg har gået og tænkt over om jeg skulle købe en iPhone eller en Lumia 920 - og jeg er kun blevet mere interesseret i en Nokia.

Glæder mig til at se den live!
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 21:10
Der har været en tråd omkring problemet med iPhones - der var nogle som efterspurgte PERSONLIGE oplevelser med problematikken. Har du set den?


Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 21:37
Jeg kunne også være fristet til, at skifte min Samsung Galaxy S II ud med en Windows mobile 8 telefon. Men jeg er desværre bange for, at man igen og igen vil støde ind i, at apps der kun bliver lavet til iPhone og Android og ikke til Windows mobile. Især hardware apps er næsten total fraværende til Windows mobile.  
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 21:45
Jeg er efterhånden fast besluttet på at skifte min Galaxy Nexus ud med en Lumia 920. Især efter rygterne om at det bliver LG der skal levere næste Nexus. Jeg trænger sgu til at prøve noget nyt. I første omgang, vil jeg også supplere min iPad 3 med en Surface. Håber dog den kan erstatte iPad'en efterhånden, så det hele kan køre på et stort økosystem.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 22:12
Mht. apps skal der jo være et godt grundlag for at producenterne vil tage WP til sig.. det kommer med garanti snart med mindre WP8 skuffer. Med den kurs især Nokia har lagt så tror jeg der bliver langet en del WP mobiler over disken..
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 22:52
Jeg må nok indrømme at erfaringerne vi i formaet har gjort med WP7 i Lumia 800 har gjort mig meget skeptisk. 2 ud af 4 kollegaer har massive problemer med at får bluetooth handsfree til at fungere ordentligt, selv med "dyre" Nokia og Parrot  handsfree kit. Ud af 5 med WP7 har den en fået sin Lumia 800 forsøgt repareret 4 gange, hvorefter butikken tog telefonen tilbage. Den anden er på 3. repareation og den 3. accepterer bare at han jævnligt smides af sit handsfree. De 2 sidste har HTC radar, den ene har lige været tabt, så den skulle have ny skærm, det blev for dyrt, så det blev i stedet en ny telefon (æBlofon 4S), den anden har trukket "så kan det også bare være lige meget" kortet og rebooter sin telefon dagligt.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 00:02
Jeg er rey sikker på at jeg skal have mig en Nokia 920. Synes wp8 ser rigtig spændene ud. Jeg har android nu, og kunne godt tænke mig at prøve noget nyt, og iPhone er ikke noget for mig.
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 00:03
Jeg er glad for Endomondo apps (-motionsløb) og har i den forbindelse normalt min tlf i ærmet . Bliver sgu da totalt sidetung med Nokia 920's 185 gram ? ? !
I det scenarie går Iphone5 afgjort den rigtige vej . . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 00:22
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Jeg er glad for Endomondo apps (-motionsløb) og har i den forbindelse normalt min tlf i ærmet . Bliver sgu da totalt sidetung med Nokia 920's 185 gram ? ? !
I det scenarie går Iphone5 afgjort den rigtige vej . . .

På den anden side , så er der måske mindre risiko for at du blæser omkuld her i efterårsblæsten med 185 gram som ballast , det må jo næsten være et problem nu ,da jeg kan forstå du er en meget spinkel bygget person, hvis du gruer ved tanken om hele 185 gram...
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 00:31
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Jeg er glad for Endomondo apps (-motionsløb) og har i den forbindelse normalt min tlf i ærmet . Bliver sgu da totalt sidetung med Nokia 920's 185 gram ? ? !
I det scenarie går Iphone5 afgjort den rigtige vej . . .

Come on.. 185 gram? - det er en pose chips!

Det er sq som om folk er blevet slappe gennem tiden. Førhen brugte man iPods der vejede det samme. Nu er det simpelthen ih åh så tungt så tungt..Big smile

Hvis du er seriøs mht. løb kan jeg iøvrigt anbefale et Garmin gps ur..Wink
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu