|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Gosser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() Sendt: 08-Februar-2010 kl. 11:21 |
|
Hej alle
Jeg skal have fat i et TV der er min 50" og koster maks 6.500 kroner. Håber I kan hjælpe med det :)
Det vil blive brugt til SD- og digitalt TV, og ikke mindst konsol-gaming. Er det muligt at finde noget i denne prisklasse, og er Full HD vigtigt når vi er oppe i denne størrelse?
Jeg har selv fundet et Samsung PS50B530 - hvordan er det, og kan I evt. finde et par alternativer?
På forhånd tusind tak.
Mvh,
Thomas
|
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Samsung PS50B530, er et godt bud, ellers er der Panasonic 50X10Y til næsten samme pris.
Begge skærme rigtige gode til prisen og de har begge fordele og ulemper, så det er ikke lige til, at udpege den bedste.
Samsung'en er et FullHD tv, mens Panasonic'en er HD tv.
|
||
![]() |
||
Joana Silver ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
Jeg gren Philips 42 "widescreen 1080p (FullHD) HDTV
højglans sort Deco. Se om du kan finde på Pricerunner.dk. Eller se disse
specs, hvis du kan lide det. 50" er alt for stor til at håndtere HD.
Redigeret af Joana Silver - 08-Februar-2010 kl. 12:25 |
||
![]() |
||
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
|
det er ikke nødvendigt at købe fullHD.. X10´eren har en 1366x768 opløsning, den fungere faktisk fint.
|
||
![]() |
||
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
|
Sidder du på > 3½ meter kan du ikke se at det "kun" er en ready og ikke full
(Har netop købt en pan 50x10y til godt 6500). Selv konen er målløs over det gode billede på et plasmafund til den pris.
|
||
MVH
HPDahl |
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() |
|
Du skriver "kun" er en ready og ikke full Må jeg spørge: Hvilke kilde bruger du til full HD ? Mig bekendt er der ikke nogle tv udbydere der tilbyder full HD men kun i en opløsning som x10 kan tage...og er perfekt til |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
|
Enig.
Men jeg har også en blue ray afspiller.
|
||
MVH
HPDahl |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |