|
Billig Android Stick |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
haddi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Januar-2016 kl. 12:03 |
Kan nogen herinde anbefale et billigt android stick. Den skal ikke have nogen stor ydelse da jeg kun skal brug den til at stream DRtv og nogen forskellige apps fra appstore.
Jeg skal tilslutte den til min Xbox One så jeg kan bruge dens controller til navigation.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Android Sticks er der da et udvalg af, fælles for dem er at de tilsluttes en HDMI port på TVet, og betjenes på forskellig vis. Her er et lidt ældre overblik om Android Sticks. Derudover er der også Chromecast. http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1375253300 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Den skal ikke i din xbox for at kunne styres af controlleren. den skal i TV'et. Der er en mia reviews på liliputing.com efterhånden af androidsticks. - de typiske android sticks der kan fås i DK er Rikomagic's MK8/9xx serierne og så Minix som ikke helt er android sticks, men android bokse (de har forskellige typer)
men mk9xx serien er nok en af de bedre. Sticks har desværre ret ofte haft problemer med wireless og at kunne holde connections.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
En Chromecast kan sikker løse dit ønske, den kan Streame DR TV, der er andet der også understøttes. CC styres af din Telefon/Tablet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
haddi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 45 |
Tak får svar. Har en Chromecast i forvejen men ønsker mig en anden stick så ungerne kan se TV uden at have mobil eller tablet. Den skal tilsluttes til min Xbox HDMI IN så ungerne har kun en platform at gå til.
Redigeret af haddi - 29-Januar-2016 kl. 11:25 |
|
![]() |
|
Det klares vist nemmest og billigst ved at tilslutte en antenne.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |