recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billig Android Stick
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billig Android Stick

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
haddi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-November-2011
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér haddi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Billig Android Stick
    Sendt: 28-Januar-2016 kl. 12:03
Kan nogen herinde anbefale et billigt android stick. Den skal ikke have nogen stor ydelse da jeg kun skal brug den til at stream DRtv og nogen forskellige apps fra appstore. 
Jeg skal tilslutte den til min Xbox One så jeg kan bruge dens controller til navigation. 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2016 kl. 14:08

Android Sticks er der da et udvalg af, fælles for dem er at de tilsluttes en HDMI port på TVet, og betjenes på forskellig vis.
Her er et lidt ældre overblik om Android Sticks. Derudover er der også Chromecast.

http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1375253300
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2016 kl. 19:06
Den skal ikke i din xbox for at kunne styres af controlleren. den skal i TV'et. Der er en mia reviews på liliputing.com efterhånden af androidsticks. - de typiske android sticks der kan fås i DK er Rikomagic's MK8/9xx serierne og så Minix som ikke helt er android sticks, men android bokse (de har forskellige typer)
men mk9xx serien er nok en af de bedre. Sticks har desværre ret ofte haft problemer med wireless og at kunne holde connections.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2016 kl. 19:42

En Chromecast kan sikker løse dit ønske, den kan Streame DR TV, der er andet der også understøttes.
CC styres af din Telefon/Tablet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
haddi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-November-2011
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér haddi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2016 kl. 11:25
Tak får svar. Har en Chromecast i forvejen men ønsker mig en anden stick så ungerne kan se TV uden at have mobil eller tablet. Den skal tilsluttes til min Xbox HDMI IN så ungerne har kun en platform at gå til.

Redigeret af haddi - 29-Januar-2016 kl. 11:25
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2016 kl. 11:54

Oprindeligt skrevet af haddi haddi skrev:

ønsker mig en anden stick så ungerne kan se TV uden at have mobil eller tablet.
Det klares vist nemmest og billigst ved at tilslutte en antenne.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu