recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - billig android tab søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

billig android tab søges

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: billig android tab søges
    Sendt: 08-Marts-2013 kl. 17:15
Er der nogen der ligger ind med en android tablet, må gerne være en kina model.så kunne jeg godt være interesseret.

Til top
Elmstrom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Marts-2011
Sted: Danmark, Århus
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmstrom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2013 kl. 17:59
www.banggood.com de har masser billige tablets.
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2013 kl. 18:36
hvordan er det med told og skat, hvis man bestiller noget fra den hjemmeside?

Til top
CO Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Juli-2005
Point: 102
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2013 kl. 18:58
Du kan risikere at skulle betale op til 50 % mere i skat. Desuden er du temmelig ilde stedt hvis der efterfølgende opstår problemer indenfor garantiperioden. Jeg har selv oplevet at få fremsendt en yderst mangelfuld ordre, ingen penge retur - overgivet til politiet. Derudover er jeg af told og skat blevet præsenteret for en regning på 50 % af det indkøbte beløb (den mangelfulde ordre)dvs værsgo at betale told af en vare du ikke har modtaget. Hold jer langt væk fra disse billige kina sider. Tror du i øvrigt selv der er 220 volts oplader med? næppe.

/CO
Til top
Kejserjorn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-April-2007
Sted: Silkeborg
Point: 309
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kejserjorn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2013 kl. 20:27
Jeg har måske en HTC Flyer, som jeg skal af med. Ku den ha interesse? 
Til top
Hi Fi Dwarf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juli-2005
Sted: Danmark
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hi Fi Dwarf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2013 kl. 21:01
Hvad med en Acer B1 i elgiganten til 989,-

Den klarer sig angiveligt overraskende godt mht. performance og 3D afvikling.
Samsung UE55H7005 - Pio. BDP-51FD - TEAC AG-D500 7.2 - TW3500
Hjemmebioen
Til top
Jesper2730 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-April-2007
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper2730 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2013 kl. 22:43
En der hedder Itenso TAB814 får en ok anmeldelse på hwt.dk:
http://hwt.dk/Test/40374/Itenso-Tablet-TAB814/Introduktion

/Jesper
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 08:57
Ville godt op over 9".

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu