|
billig android tab søges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Marts-2013 kl. 17:15 |
Er der nogen der ligger ind med en android tablet, må gerne være en kina model.så kunne jeg godt være interesseret.
|
|
|
|
![]() |
|
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
www.banggood.com de har masser billige tablets.
|
|
![]() |
|
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
hvordan er det med told og skat, hvis man bestiller noget fra den hjemmeside?
|
|
|
|
![]() |
|
CO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
Du kan risikere at skulle betale op til 50 % mere i skat. Desuden er du temmelig ilde stedt hvis der efterfølgende opstår problemer indenfor garantiperioden. Jeg har selv oplevet at få fremsendt en yderst mangelfuld ordre, ingen penge retur - overgivet til politiet. Derudover er jeg af told og skat blevet præsenteret for en regning på 50 % af det indkøbte beløb (den mangelfulde ordre)dvs værsgo at betale told af en vare du ikke har modtaget. Hold jer langt væk fra disse billige kina sider. Tror du i øvrigt selv der er 220 volts oplader med? næppe.
/CO |
|
![]() |
|
Kejserjorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 309 |
Jeg har måske en HTC Flyer, som jeg skal af med. Ku den ha interesse?
|
|
![]() |
|
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
Hvad med en Acer B1 i elgiganten til 989,-
Den klarer sig angiveligt overraskende godt mht. performance og 3D afvikling.
|
|
![]() |
|
Jesper2730 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 91 |
En der hedder Itenso TAB814 får en ok anmeldelse på hwt.dk:
http://hwt.dk/Test/40374/Itenso-Tablet-TAB814/Introduktion /Jesper |
|
![]() |
|
Ville godt op over 9".
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |