recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billig BD-afspiller vs PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billig BD-afspiller vs PS3

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 16:24
Så købte jeg også sådan en afspiller.

Ja byggekvaliteten skal man ikke købe den for, den er noget klejn  og som skrevet ovenfor let.
Afspilning skal så lige testes, nu har det der chroma-fejl halløj gjort mig nysgerrig, så er på jagt efter noget håndgribeligt testmateriale.

Til top
ozimek Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-April-2013
Sted: Aalborg, DK
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ozimek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2013 kl. 22:29
Dén bærbare PC, vi plejede at bruge til HTPC, er gået kold. (eller rettere varm :) ) 

I desperation har jeg forsøgt mig med at bruge den i tråden omtalte BD-afspiller som medie-box, og det fungerer overraskende godt. Dvs. tåleligt indtil jeg tager mig sammen til at lave en rigtig HTPC.

Jeg har kun prøvet at tilslutte USB-harddisk, så jeg ved ikke hvor godt DLNA virker. 

Andre der har erfaringer med dette?
Til top
ozimek Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-April-2013
Sted: Aalborg, DK
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ozimek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 15:52
Jeg necroer lige tråden med de seneste erfaringer:

Jeg har siden forsøgt at tilslutte et netværksbabel for at afspille filer på min NAS. Afspilleren kan både modtage DLNA og browse Samba (alm. netværksdrev). Interfacet er lidt primitivt, men den afspiller fint, når først filen er fundet. 
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu