|
Billig BD-afspiller vs PS3 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så købte jeg også sådan en afspiller.
Ja byggekvaliteten skal man ikke købe den for, den er noget klejn og som skrevet ovenfor let. Afspilning skal så lige testes, nu har det der chroma-fejl halløj gjort mig nysgerrig, så er på jagt efter noget håndgribeligt testmateriale. |
|
![]() |
|
ozimek ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-April-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 113 |
Dén bærbare PC, vi plejede at bruge til HTPC, er gået kold. (eller rettere varm :) )
I desperation har jeg forsøgt mig med at bruge den i tråden omtalte BD-afspiller som medie-box, og det fungerer overraskende godt. Dvs. tåleligt indtil jeg tager mig sammen til at lave en rigtig HTPC. Jeg har kun prøvet at tilslutte USB-harddisk, så jeg ved ikke hvor godt DLNA virker. Andre der har erfaringer med dette?
|
|
![]() |
|
ozimek ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-April-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 113 |
Jeg necroer lige tråden med de seneste erfaringer:
Jeg har siden forsøgt at tilslutte et netværksbabel for at afspille filer på min NAS. Afspilleren kan både modtage DLNA og browse Samba (alm. netværksdrev). Interfacet er lidt primitivt, men den afspiller fint, når først filen er fundet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |