|
Billig gamerstol? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2019 kl. 13:46 |
Skal være billig, da jeg ikke kommer til at bruge den så meget
Men det skal heller ikke være noget billigt skrammel, der falder fra hinanden Hvad er et godt køb? Gerne med link |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Knægten fik en Gear4You - Elite - under 1 år senere blev den solgt igen. Den var røv ringe at sidde i.
Han overtog min Häg Capisco - 8106 ind til vi havde fået stolen solgt, og fundet en anden Capisco på DBA. Så jeg fik lov til at bruge den i nogle uger, og kunne kun give ham ret.
Redigeret af kim.t - 10-November-2019 kl. 15:40 |
|
![]() |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der gode/dårlige erfaringer med den her?
https://www.hjh-office.dk/RACER-EXECUTIVE-Chefstol-Racingchair.html Redigeret af jake51 - 12-November-2019 kl. 16:47 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |