Jeg overvejer at udskifte min media afspiller - jeg bruger nu PS3 som streamer fra en NAS; Linkstation Live med Twonky i MP3, 320 kbps. Det styres med PSP via remoteplay.
Jeg har besluttet at det jeg skal have, skal understøtte FLAC, og det bliver desværre også nødt til at være billigst og bedst - og jeg ved godt det har været diskuteret herinde før... men hjælp venligst med gode råd alligevel!
Mine overvejelser går på enten:
1) Sonos ZP90 med en Ipod Touch - så kan jeg fortsat bruge min Linkstation Live (som godt nok irriterer mig, ved at den ikke kan gå i standby)
2) Logitech Squeezebox Duet med en Asus Eee Box - så kan jeg også stadig bruge Linkstationen, men får oveni ca. 150 Gb ekstra plads
3) WD TV HD Mediaplayer, med en eller anden 7" - 10" skærm (f.eks. en fra dvd til bilen - de koster under kr. 1000), til at navigere og få info om musik uden at skulle tænde tv - jeg kan stadig bruge min Linkstation og kan også bruge WD'en som mediastreamer af HD film, hvis jeg skulle få lyst.
Umiddelbart er den sidste løsning klart billigst, men jeg ved ikke om lydkvaliteten er i orden (hvis man bruger coaxial eller optisk udgang er lyden vel lige så god som på Sonos og Squeezebox eller???), eller om løsningen med dvd skærm er for "Storm P agtig".
Er der nogen med nogle overvejelser eller gode råd??