|
Billig HDMI splitter |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min kineser splitter er afsendt..
|
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
Jeg har også 3 splittere og 3 kabler på vej, men der kan nemt gå over en måned før de dukker op. Den fra eBay ser absolut fornuftig ud, men håber selvfølgelig at disse passive splittere klare opgaven tilfredsstillende. (Hvis jeg havde set boksen fra eBay før, så havde jeg nok bestilt 3 af dem.)
|
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Så kom splitteren, 37 kr incl porto.
Bliver afprøvet i weekenden. |
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
plextormand ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
Hva så Infinity virker den ?
|
|
![]() |
|
Sorry, fik ikke skrevet i Weekenden, men no problemos.
|
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
plextormand ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
Nice så vil jeg da også lige bestille en, mange tak!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |