|
Billig hifi strømskinne 6+ |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ser ud til at være uden filter, og med specielle "hospitalsstik"
Så kan man ligesåvel bruge Onkel Haralds |
||
Mvh. JørgenT
|
||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skal bare have noget der er færdig lavet og gerne med et tykt kabel
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tror ikke der er filter i dem, men hifi strømskinner med filter er super dyre min koster omkring 1300kr for ca 10-11 år siden.
Redigeret af gasolin - 07-April-2020 kl. 16:00 |
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad så med en strømskinne uden filter til 13k? |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du finder to gode trestik, lidt kraftigt kabel og gode hanstik. Så laver du en ledning med et trestik, sætter forstærker og strømskinne trestikket. I strømskinnen sætter du så de andre enheder + den anden trestik, hvori du sætter båndaspiller og riaa. Klaus
|
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Valgte den med plads til 10 enheder fra av connection da jeg så har plads til store stik,strømforsyninger, den til min cambridge azur dacmagic (ca 10 år gammel model) har en stor strømforsying der fylder og så kostede den ikke det vilde 219kr.
Så må jeg se om jeg kan høre forskel når der ikke er netstøjfilter |
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Man køber ikke strømskinner til hifi, der er udstyret med diode i on/off switchen, det er første kilde til netstøj.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har en i forvejen ved siden af, hvor min pladespiller er tilsluttet. min oplader (til mobilen) som er hurtigere en et usb kabel i min pc og en anden strømfordeler,stikdåse som bruges til mine 2 skærm,pc (650watt strømforsyning) og en lampe. Der en plads tilbage til f.eks min riaa Den ved siden af min hifi strømskinne er tilsluttet en fordeler til 2 i den ene ende, den ene til en lampe og den anden til stikdåser med oplader og pladespiller og endnu en strømfordeler til min pc, 2 skærme og lampe På den måde påvirkes mit anlæg ikke af at være tilsluttet til samme stikdåser som min pc da jeg bruger to stikkontakter med en afstand på ca 4 meter MEN jeg vil ikke pt kunne bruge mine pc, 2 skærme og 2 lamper fra en anden stikontakt end den jeg bruger til mit anlæg, hvor jeg så har købt en med 10 stik til kun hifi anlægget Har så også en usb harddisk der bruger strøm fra stikdåsen, hvis jeg så for en effektforstærker så det 7 hifi enheder og 6 til resten, 2 lamper,2 skærme + en pc og en usb harddisk Redigeret af gasolin - 07-April-2020 kl. 18:02 |
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ved ikke om det gør en forskel med mit anlæg, nu må jeg se,høre, gad bare ikke en af de grå,hvide kedelige stikdåser og gør den er det jo ikke svære en at retunere den og købe en anden Redigeret af gasolin - 07-April-2020 kl. 18:08 |
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu hvor jeg bestilte hos av connection hvad skulle jeg så have bestilt derfra ? (i tilfælde af den jeg har bestilt skal byttes)
|
||
JeTex
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad jeg havde valgt, er ikke relevant i forhold til dine ønsker, og udmelding om prisleje.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |