recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billig hifi strømskinne 6+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billig hifi strømskinne 6+

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Oprindeligt skrevet af nhj4 nhj4 skrev:

https://www.duelco.dk/stikdaaser/stikdaaser-til-hospitaler 

Ikke til at se hvad priserne er og skal bruge en med mindst 7 stik
Link fixet - 
Ser ud til at være uden filter, og med specielle "hospitalsstik"
Så kan man ligesåvel bruge Onkel Haralds Smile

Mvh. JørgenT
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 15:03
Skal bare have noget der er færdig lavet og gerne med et tykt kabel
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 15:07
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

https://www.av-connection.dk/?PGr=10572  ??

Er de ikke kun med transient overspændingsbeskyttelse (hvilket kan være udmærket), men altså uden filter?
Mvh. JørgenT
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 15:10
Tror ikke der er filter i dem, men hifi strømskinner med filter er super dyre min koster omkring 1300kr for ca 10-11 år siden.



Redigeret af gasolin - 07-April-2020 kl. 16:00
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 17:11
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Tror ikke der er filter i dem, men hifi strømskinner med filter er super dyre min koster omkring 1300kr for ca 10-11 år siden.

Hvad så med en strømskinne uden filter til 13k?

Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 17:16
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Jeg har en valhalla technology clean power strømskinne til 5 enheder med netstøjfilter (der delte meneinger om netstøfiilter tager noget af dynamikken).

Du finder to gode trestik, lidt kraftigt kabel og gode hanstik.
Så laver du en ledning med et trestik, sætter forstærker og strømskinne trestikket.
I strømskinnen sætter du så de andre enheder + den anden trestik, hvori du sætter båndaspiller og riaa.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 17:20
Valgte den med plads til 10 enheder fra av connection da jeg så har plads til store stik,strømforsyninger, den til min cambridge azur dacmagic (ca 10 år gammel model) har en stor strømforsying der fylder og så kostede den ikke det vilde 219kr.

Så må jeg se om jeg kan høre forskel når der ikke er netstøjfilter 

Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 17:31
Man køber ikke strømskinner til hifi, der er udstyret med diode i on/off switchen, det er første kilde til netstøj.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 17:55
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Jeg har en valhalla technology clean power strømskinne til 5 enheder med netstøjfilter (der delte meneinger om netstøfiilter tager noget af dynamikken).

Du finder to gode trestik, lidt kraftigt kabel og gode hanstik.
Så laver du en ledning med et trestik, sætter forstærker og strømskinne trestikket.
I strømskinnen sætter du så de andre enheder + den anden trestik, hvori du sætter båndaspiller og riaa.


Klaus

Har en i forvejen ved siden af, hvor min pladespiller er tilsluttet. min oplader (til mobilen) som er hurtigere en et usb kabel i min pc og en anden strømfordeler,stikdåse som bruges til mine 2 skærm,pc (650watt strømforsyning) og en lampe. Der en plads tilbage til f.eks min riaa

Den ved siden af min hifi strømskinne er tilsluttet en fordeler til 2 i den ene ende, den ene til en lampe og den anden til stikdåser med oplader og pladespiller og endnu en strømfordeler til min pc, 2 skærme og lampe

På den måde påvirkes mit anlæg ikke af at være tilsluttet til samme stikdåser som min pc da jeg bruger to stikkontakter med en afstand på ca 4 meter


MEN jeg vil ikke pt kunne bruge mine pc, 2 skærme og 2 lamper fra en anden stikontakt end den jeg bruger til mit anlæg, hvor jeg så har købt en med 10 stik til kun hifi anlægget

Har så også en usb harddisk der bruger strøm fra stikdåsen, hvis jeg så for en effektforstærker så det 7 hifi enheder og 6 til resten, 2 lamper,2 skærme + en pc og en usb harddisk




Redigeret af gasolin - 07-April-2020 kl. 18:02
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 18:00
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Man køber ikke strømskinner til hifi, der er udstyret med diode i on/off switchen, det er første kilde til netstøj.

Ved ikke om det gør en forskel med mit anlæg, nu må jeg se,høre, gad bare ikke en af de grå,hvide kedelige stikdåser og gør den er det jo ikke svære en at retunere den og købe en anden




Redigeret af gasolin - 07-April-2020 kl. 18:08
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 18:22
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Man køber ikke strømskinner til hifi, der er udstyret med diode i on/off switchen, det er første kilde til netstøj.

Nu hvor jeg bestilte hos av connection hvad skulle jeg så have bestilt derfra ? (i tilfælde af den jeg har bestilt skal byttes)
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 21:34
Hvad jeg havde valgt, er ikke relevant i forhold til dine ønsker, og udmelding om prisleje. 
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu