|
Billig HTPC der kan 3D og BluRay? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hulobe ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2010 Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-December-2013 kl. 23:38 |
Kan I guide mig til at lave en HTPC der kan både 3D og BluRay og som ikke koster en bondegård?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
lad os starte med at du definerer en bondegård - ellers giver det ingen mening overhovedet at give dig nogle råd.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Burde kunne laves for 4-5000.- incl software
Men er det billigt for dig ? |
|
![]() |
|
sirvival3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 168 |
CPU: INTEL I3-4130 Haswell, 3,4 GHz, HD Graphics 4400 – Kr. 842,-
Bundkort: MSI H87M-E33 – Haswell – Kr. 466,- Kabinet: Silverstone Milo ML03 – Kr. 509,- Strømforsyning: Corsair CX430M – 430W PSU – Kr. 373,- DVD/Blueray: AUS BC-12D2HT/BLK/G/AS – Kr. 449,- Harddisk: Kingston SSDNow V300 SSD - 60GB - Kr.435,- Ram: Kingston ValueRAM SO DDR3-1600 SC - 4GB - Kr. 313,- Umiddelbart vil jeg tro, at ovenstående kan gøre det, og prisen er Kr. 3.387,- (Proshop-priser) - dertil kommer et styresystem samt software til afspilning af blueray-skiver. Hvis HTPC'en ikke behøver blueray-drev (rippede blueray på en server/netværksharddisk), så er prisen nede på Kr. 2938,- Afvent lige svar fra andre før du køber, der er måske noget jeg har overset, men umiddelbart synes jeg at kunne læse mig frem til at I3-Haswell fint kan afspille blueray 3D. Ovenstående er ikke specielt støjsvagt og der er ikke kælet synderligt for detaljen, men hardwaren er umiddelbart solid og det skulle jo være billigt. Redigeret 7/12 20:12 Redigeret af sirvival3 - 07-December-2013 kl. 20:12 |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Sirvival....
Du har glemt ram ;) AMD vejen og det vil blive endnu billigere. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
sirvival3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 168 |
Understøtter AMD også blueray 3D? Og er der nogen der kan konfirmere, at I3 gør?
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
AMD understøtter også fuld 3D.
http://www.amd.com/us/products/desktop/Pages/consumer-desktops.aspx#8 Samme gør i3 http://software.intel.com/en-us/articles/quick-reference-guide-to-intel-processor-graphics |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |