|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
til analog kabeltv ville jeg tage et hauppauge PVR500(dobbelt tuner kort) Det DVD drev er sikkert glimrende.. |
|
![]() |
|
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
Jeg har et LG PX-12 plasma TV. Det er jo købt for tidligt, hvilket medfører begrænsning i opløsning. Det tidlige køb gør jo også det var dyrt, så derfor kan jeg ikke skifte det pt. Hvilken port skal jeg tilslutte et mediacenter med nævnte konfiguration? DVI? Vil opløsningen på sådan en skærm egne sig til HTPC? Vil det være læseligt på nettet og andre steder? Redigeret af Mokuer - 11-Marts-2008 kl. 11:56 |
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
kan ikke se noget om opløsningen på det link du viser, der står det er et 42" men specs gider den ikke vise. kan den vise 1024*768 ?? |
|
![]() |
|
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
ja. det kører 1024 x 768 (W-XGA) |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Mon så ikke det kan kører 720p fra grafikkortet.., det gør jeg på min PX80. Dog fylder billedet så ikke hele skærmen, men det er korrekt i højde bredde.. du kan også vælge at kører 1024*768 enten fra vga-vga eller dvi-dvi, men så bliver billedet vist lidt bredt i det.. men fylder hele skærmen. Redigeret af Pizzabager - 11-Marts-2008 kl. 12:57 |
|
![]() |
|
![]() |
Redigeret af Mokuer - 11-Marts-2008 kl. 13:27 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
dine ram er SO dimm, det er ram til bærebar computer, du skal finde DDR2 ram, mener det er 240 pins. ellers ser det meget godt ud. mener godt du kan finde et billigere PVR500 tuner, der er vist flere derinde.. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10592 |
![]() |
Hvilken CPU køler har du tænkt dig? En bundled køler vil givet larme for meget og sikkert også være for stor til de fleste mediacenter kabinetter. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
![]() |
han har valgt et antec kabinet, der er rimelig plads til køler, dog ikke de helt høje kølere som gamer folket mange gange bruger. jeg bruger selv en NorthQ ufo i min HTPC, den største af slagsen i kobber, med en zalman regulater på sat på minimum, den virker fint og kan faktisk ikke høres. |
|
![]() |
|
yuppie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Hej alle.
Jeg bruger lige denne tråd, da jeg ikke vil oprette en ny, da emnet er det samme. Jeg er ROOKIE indenfor det her område, så jeg håber der er nogle i blandt som har lidt tålmodighed med mig. Jeg er ikke super teknik nørd, men vil gerne have at tingene virker. Derfor efterspørger jeg heller ikke en løsning for feinschmeckere. Først af alt, er det svært at "bygge-selv"? Jeg har ikke den store erfaring med dette, men det tiltaler mig, at man kan bygge efter ens behov (også rent økonomisk vel). Ellers har jeg et Samsung 32"HDTV, med HDMI indgang. Derudover har jeg et s.s. anlæg ligeledes fra Samsung et forholdsvis billigt et, men DVD, radio og forstærker i et. Jeg ønsker at få et system som kan håndtere mine billeder, musik, tv og film. Mht tv har jeg TDC (yousee) og derfor kunne jeg godt tænke mig, at få digital tv - er dette muligt uden at investere i en Selector Box? Hvad kan I foreslå? P.s. Når vi taler kabinet vil jeg selvfølgelig gerne have noget pænt, men det er ikke her jeg har de store krav. På forhånd tak. |
|
![]() |
|
![]() |
@Yuppie: Har eksperterne ikke besværet de fleste af dine spørgsmål her i tråden? Har du kigget det kabinet jeg har valgt? Du kan se en test af det her. (link) Ellers lyder som vi er meget i samme båd. Ikke så meget erfaring men vil gerne en masse. Jeg tror jeg vil lave mediacenter med analog tuner i første omgang, så kan investeringen i Technotrend komme senere. Den har jeg svært ved at gennemskue hvor svær er at optimere. @Pizzabager: kan du sende et link til NorthQ? Jeg troede faktisk ikke yderligere køling var nødvendig i det her kabinet... Uppers. |
|
|
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
@Mokuer. Det er ikke fordi, du skal have YDERLIGERE køling. Det er bare blæseren, der følger med din cpu, der formentlig larmer mere end alternativerne på markedet, der bliver solgt seperat.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |