|
|
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | |
Ersgaard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() |
OK, tak for svarene. Jeg må vente til jeg får kabinettet og se hvor meget plads der er. /Ersgaard |
|
/Ersgaard
|
|
![]() |
|
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
Du kan godt købe Ufo'en biligt også. Redigeret af Mokuer - 22-April-2008 kl. 08:52 |
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
![]() |
|
Auhagen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Well jeg kan ikke forstå hva han skal med så stor en cpu som i forslår.
Mit følgende setup bliver: Bundkort: Gigabyte GA-MA78GM-S2h Processor: Athlon X2 BE-2400 2.3 GHz Ram: Kingston ValueRAM 2 x 1 GB Harddisk: WD Scorpio WD2500BEVE 250 GB 2.5" harddisk (mindre støj, mindre varme) Køler: HiperFlow HFC-20820-C1 <- Meget lille og meget støjsvag køler. Kabinet: Antec VERIS Micro Fusion 350-EC Ikke noget stort prængende kabinet men der burde ku mases en 3.5" hdd og den anden 2.5" hdd ned i :) Lige pt har jeg ikke besluttet mig for hvilken tv tuner der skal i, men på nuværende tidspunkt er prisen på 3200kr excl. forsendelse. Processoren er den mest strømsparende i den klasse og da den ikke koster det store og yder utrolgit godt så er det nok til en HTPC .. Nogle vil mene det er for lidt med 2 x 512kbit cache. jeg vil sige det er tilpas. I mine øjne skal en HTPC være så strøm sparende som muligt, lydløs og kølig som muligt. Med den opsætning der burde den ramme samtlige punkter.. (dog på nær psu'en som følger med kabinettet der har jeg ikke lgie fundet noget jeg vil smide i istedet endnu) Håber du ku bruge det til noget.. |
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Det har været diskuteret flere gange, hvor kraftig CPU, der behøves. X2 2,3 GHz er rigelig til afspilning af Blu-ray og HD DVD. Til afspilning af mkv-filer genereret af x264 er X2 2,3 GHz måske ok, men 4850e 2,5 GHz 45 W bliver ofte foreslået i stedet. Den kan ikke fås alle steder endnu, men de har den tilsyneladende hos ShopITonline og CompuMail. Jeg har ikke taget stilling til de andre komponenter. |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Nå så er den kommet til Dk, det er kun Edbpriser som ikke kan følge med.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |