recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billig "IR Extender" til zaptor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBillig "IR Extender" til zaptor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmuskarlsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Juli-2006
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Emne: Billig "IR Extender" til zaptor
    Sendt: 21-Februar-2010 kl. 12:37
Hey..

Eftersom jeg sidder med en zaptor som virker af ******* til, hvis signalet ikke kommer direkte hen til den.. Og eftersom den står et stykke under tv'et, er jeg træt af at pege..

Så findes der en billig, enkel Ir-extender, hvor jeg eks kan sætte en lille tab foran zaptorens "IR" Og så trække kablet op, så det sidder klistret fast lige under tv'et. Så signalet virker derfra istedet for..!?

Ville meget gerne have droppet den zaptor, men mit tv har ikke DVB-C tuner desværre, og andre DVB-C tunere er mega dyre :/ Så den eneste løsning er at gøre modtagelsen af IR signalet bedre..
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2010 kl. 18:12
Oprindeligt skrevet af rasmuskarlsen rasmuskarlsen skrev:

Så findes der en billig, enkel Ir-extender, hvor jeg eks kan sætte en lille tab foran zaptorens "IR" Og så trække kablet op, så det sidder klistret fast lige under tv'et. Så signalet virker derfra istedet for..!?

Jeg er nogle gange faldet over Digiality/Maximum fra Kjaerulff1: http://www.av-connection.com/?ML=771

Jeg har ikke selv nogen erfaring med den.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu