|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rasmuskarlsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Status: Offline Point: 193 |
![]() Sendt: 21-Februar-2010 kl. 12:37 |
Hey..
Eftersom jeg sidder med en zaptor som virker af ******* til, hvis signalet ikke kommer direkte hen til den.. Og eftersom den står et stykke under tv'et, er jeg træt af at pege.. Så findes der en billig, enkel Ir-extender, hvor jeg eks kan sætte en lille tab foran zaptorens "IR" Og så trække kablet op, så det sidder klistret fast lige under tv'et. Så signalet virker derfra istedet for..!? Ville meget gerne have droppet den zaptor, men mit tv har ikke DVB-C tuner desværre, og andre DVB-C tunere er mega dyre :/ Så den eneste løsning er at gøre modtagelsen af IR signalet bedre.. |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Jeg er nogle gange faldet over Digiality/Maximum fra Kjaerulff1: http://www.av-connection.com/?ML=771 Jeg har ikke selv nogen erfaring med den. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |