|
Billig klient løsning til køkken |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
tf-uno ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Køre selv med et Dvbviewer setup, som jeg har testet på en Raspberry. Det giver lidt blandede følelser :)
I min stue køre jeg med win7, xbmc, dvbviewer, hvilket køre 100%.. Super hurtig osv. Raspberry pi'en er testet som en billig alternativ til børneværelse/soveværelse. Fordel ved Raspberry. Fylder intet Er billig Man kan bruge fjernbetjeningen fra tv'et, hvis tv'et understøtter CEC. Siger intet (ingen blæser) Negativt Køre slet ikke ligeså flydende (er dog blevet noget bedre, siden første gang jeg testede for et halv år siden) Start/spole osv. i film går bare langsommere, spole er næsten ikke muligt da det "fucker/stopper" afspilningen. Har oplevet at den fryser (2 gang på 3/4 ugers test) Tv oplevelsen er dårligere (dvbviewer plugin) som dvbviewers eget program. XBMC 12.2 kan ikke skifte kanal uden at hoppe ud på kanallisten. (er dog rettet i xbmc 13.) Vil sige skal det bruges i et køkken hvor man nok ikke så tit skifter kanal osv, jo så kan det godt bruges. Men i stuen vil jeg aldrig nøjes :)
|
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for input!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |