|
Billig maskine til det hele? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juli-2013 kl. 22:08 |
Overvejer at få en rigtig blurayafspiller, for at slippe for blæseren i min ps3. Har susen for ørerne, s der skal ikke så meget til, før det genere mig.
Hvis jekal have en billig en, som er fornuftig, og kan kører divx, mkv osv fra usb stik, hvad skal jeg så kigge efter? Gerne en der kan kører ntfs format eller lignende. Grunden til usb er væsentligt, er at drengene og jeg tit selv laver film i fritiden, og de bliver pakket i diverse formater. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samsung BD-D5100 Kan det der ønskes. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lækkert, tak!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |