|
Billig modtager til antennesignal? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-August-2012 kl. 15:34 |
|
Jeg kan godt bruge sådan en
Den skal fungere uden man skal sætte et kort i den, så jeg får gratiskanalerne (?)
Den behøver ikke have optagelse via USB
Hvad er et godt køb? Redigeret af jake51 - 22-August-2012 kl. 15:39 |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
De koster et par hundrede i Harald Skrald....
|
||
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6362 |
|
OK... har du link til en?
Vil ikke købe noget forkert, det skal være uden kort men med HDMI
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5359 |
|
Så det skal være denne:
som så også kan benyttes med kort til Boxer, dog ikke TV2HD som kræver DVB-T2.
Så hvis du insisterer på det skal være uden mulighed for kort skal du finde en lidt ældre model.
Det er muligt Jem&Fix måske har en endnu. Men prisen vil kun være lidt lavere (måske 299,- ?)
Mvh JørgenT
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19759 |
|
En der ikke er for billig: Triax T-HD 505 VA Jeg er vældig glad for min og jeg har været forbi de billige bokse (Denver) fra Harald-Nyborg. Den vej går jeg aldrig igen! Klaus |
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
100% enig ![]() |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
|
Coop har sådan en her
https://webshop.coop.dk/vare/ennovia-dvb-t2-boks-model-en-edt21r/5711088000183?kategorier=elektronik%2Ftv-dvd-og-tilbehoer%2Fdigitalbokse Jeg har ikke prøvet den, så kender den ikke, men jeg har set den i den lokale Kvickly. Designet ser meget godt ud, og så har den angiveligt DVB-T2. Redigeret af Ham_Der - 23-August-2012 kl. 17:48 |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Billige modtagere har jeg heller ikke haft gode erfaringer med. Enten "lever de deres eget liv", eller finder overhovedet intet signal, eller de modtager i bedste fald meget dårligt - så det kan altså blive FOR billigt.
Har prøvet dem såvel til kabel, som til egen antenne. Alle, røg de retur. "Leve sit eget liv" Her menes, at, især Ennovia og Blue Tinum har en tendens til at lave om på kanalrækkefølgen, hvis man opretter favoritliste, og endnu en fejl: Efter ca. en times TV-kigning begynder de at slukke og tænde af sig selv.
Redigeret af turbo2 - 23-August-2012 kl. 18:45 |
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
Det sidste: Overophedning, dårlig indmad....ud med disse produkter. Blu Tinim haves jo i Aldi (3 års garanti) Mange af disse "Harald" og fix- modeller: Importøren tjener vildt på lortet..og griner hele vejen hen i banken |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5359 |
|
Billig eller ej, har du købt?
Elgiganten har denne
på tilbud til 249,- i næste uge.
Så vidt jeg husker har de 30 dags returret hvis du ikke er tilfreds (gem emballage i så fald).
Mvh JørgenT |
||
![]() |
||
Lygtemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 245 |
|
Selv om der står Triax på boxen så betyder det ikke det er kvalitet. jeg har sådan en 409 box og jeg må sige jeg er meget skuffet over den. Aldrig har jeg oplevet et produkt der laver så mange "fejl" og kræver genstart flere gange om ugen, jeg havde håbet på de kom med en software opdatering men det ser ikke sådan ud.
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10570 |
|
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |