|
Billig pc søges |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
B-CLG ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
En billig PC kan du altid finde ved at anskaffe noget brugt og/eller forældet udstyr. Derved "betaler" du bare prisen i form af support og bøvl med at køre det nødvendige. Eksempelvis vil antivirus, der skal være nogenlunde nyt, tage forholdsmæssig mange ressourcer fra en maskine med "gamle" specifikationer. Glem det, og lad være med at blive "computergidsel", og den der skal betale ved at yde support fordi der skulle spares nogle håndøre. Anbefal en maskine som denne: http://www.edbpriser.dk/baerbar/asus-eee-pc-1225b-id-6679272.aspx til ca. 3500 kr. Gamle maskiner der kræver support og kompetence er for folk som selv kan arbejde med sagerne. /B |
||
![]() |
||
Richie ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
|
Er du gal en omgang mundlort. ![]() |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6694 |
|
Hvorfor foreslår så mange af jer en stationær pc. Den er da grim at have stående.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Richie ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
|
Er gulvhøjttalere også grimme at have stående?
|
||
![]() |
||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
|
Synes du, men det er ikke alle , der har samme mening som dig. Og heldigvis for det ! Og om en ting er grim, er jo meget subjektivt, da vi heldigvis har hver vores smag ! Hvorfor vi er nogle der foreslår en PC, skyldes jo nok at det er det, som trådstarter skriver i sin forespørgsel. Og så ku' jeg i samme moment undrende spørge, hvorfor du anbefaler en dyr imac, når trådstarter skriver at bl.a. 4000 kr. er for meget. Imo er det da også totalt overkill, at komme ind på sådan en maskine, når det kun handler om, at de skal gå på "fjæsen" og spille lidt kort ! ![]() Back to topic. Til trådstarter: Så fandt jeg denne her basic PC hos game-station.dk, som kan klare det du nævner til en forholdsvis lav pris -> ![]() |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
![]() |
||
|
Jeg glemte 1000gb lagerdisk og 500gb systemdisk. Væsentlig sjovere "kontormaskine" til billigere penge end de andre alternativer. ![]() |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6694 |
|
Der fik du mig ![]() |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Først - jeg opfattede ikke at trådstarter skrev om stationær pc, derfor kom jeg med ideer til nogle billige bærbare hos laptops.dk. Der er 2 nye til under 3000 og 9 yderligere til under 4000. Og under restsalg er der 6 til under 3000 og yderligere 2 til under 4000. Jeg går ud fra at hans morfars kæreste er en kvinde, og at hun hellere vil have en bærbar. Dernæst - iMac er mine egne preferencer, og dem skulle jeg nok have holdt mund med ![]() Redigeret af Brixen - 10-April-2012 kl. 10:44 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Her er nogle stationære ASUS Eee Box til priser fra 1838-2883 kr. De er ikke kraftige, men billige, og mon ikke de er kraftige nok til Facebook og kortspil. ![]() EDIT: Den allerbilligste Eee pc er uden OS. Med Windows er man oppe i par hundrede mere. Redigeret af Brixen - 10-April-2012 kl. 14:14 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|
Gode input, hver og en! Men kan win7 kører med 1gb?
|
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Man kan bare sætte mere ram i. Det er det letteste i en stationær. Det koster ingenting efterhånden, men jeg tror 1 gb er lige skrabet nok. Jeg bruger knap 2 gb på min stationære med pdf, spotify, latex (skriveprogram ala word) og chrome åbnet, hvor jeg ser Top Gear. Det er nok, med hendes forbrug, omkring 1,2 gb.
|
||
![]() |
||
|
Du kunne også overveje mit tilbud, det er en væsentligt kraftigere computer med dyrere komponenter. Den er fuldstændig lydløs og kommer med alt hvad der skal bruges.
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |