|
Billig pc søges |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Det er da godt at du kom på banen med en tablet. Jeg havde ikke tænkt på det, selv om det meste jeg har skrevet i tråden er skrevet på min iPad ![]() |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
|||
Jeg tror at jeg ville snuppe sådan én her:
|
||||
![]() |
||||
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
|||
Takker, ![]() |
||||
![]() |
||||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
|||
Sikke dog en gang vås, at "PC'er er en uddøende race som vi kender dem i dag......"
![]() Nu ligger landet jo sådan, at der ud over en lille skare yuppier og ævlefanboys - findes ganske alm. mennesker, som ikke er faldet for eller føler trang til at følge karl smart ævlehypen ! Og heldigvis for det !!! Dog sørgeligt at ganske alm. og nogenlunde seriøse debatter, skal ødelægges med den slags ensporede nonsens. ![]() Lige pt. så er der her i DK - lidt over 85% der benytter sig af PC'er i en eller anden form. Mens MacOSX OS og IOS tegner sig for ca. 15 %. Det viser stort set alle de etablerede "stats" der findes på nettet. Bl.a. på Statcounter.com, hvor de flg. grafer er fra. ![]() Det kan man vist ikke kalde "en uddød race" - slet ikke når det handler om Desktop vs Mobile her i Danmark. Her er talene væsentligere mere markant: her er det kun 2.83% der bruger Mobile, mens der er 97.17% der anvender Desktop-> ![]() Sorry for lidt OT, men bare lige for at få tingene på plads !!
|
||||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||||
![]() |
||||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|||
Havde selv tænkt på en tablet, men droppede hurtigt tanken igen, der skal ikke flyttes på osten, ihvertfald ikke mere end nødvendigt, snakken var måske en anden hvis hun kunne slå den til som en almindelig pc.
|
||||
![]() |
||||
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
|||
Har du spurgt damen, hvad hun selv ønsker? |
||||
![]() |
||||
Stormers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
|||
Jeg har en Dell Optiplex 745 Ultra Small Form Factor (Intel E6300 1,86 GHZCPU, 2 GHZ Ram, 80 gigs HD og DVD RW/R), 19" Dell Ultrasharp LCD skærm m. soundbar, BT tastatur og mus.
Den er nyinstalleret med WinXP UK og standard software.
![]() Kan afhentes i Odense for 800kr.
|
||||
![]() |
||||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|||
@htpcdude - jep, en pc med Windows der koster så godt som gratis, og så skal den være ny. Det er ihvertfald hvad hun siger nu.
|
||||
![]() |
||||
|||
Så tag hende en tur med i Elgiganten, Bilka eller et af de andre steder, hvor hun selv kan se grejet. Og lad hende lege lidt med en tablet (Samsung, Apple.....) mens i er der.... ![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Lad os tage den debat til næste år.... ![]() |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
|||
Hvad med en 15" bærbar, de kan fåes fra ny til omkring 2.500 kr.?
|
||||
![]() |
||||
Richie ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
|||
Den har været brugt til spil ja, men hvad har det med noget som helst at gøre?! Faktum er at det er en væsentligt bedre computer end alternativerne. Kabinettet er et standard størrelse midi kabinet i sort alu, faktisk ret flot! Hvorfor du mener det er useriøst aner jeg ikke. Jeg forsøger at sælge noget jeg ikke skal bruge længere, og det burde du egentlig være pisse ligeglad med? Har du noget fornuftigt at byde ind med eller prøver du bare at sabotere mig? |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |