|
Billig PS3 Controller ,er den orginal ? eller Kopi |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-December-2011 kl. 10:07 |
Svar ønskes , da det er til en julegave , så 250 kr for en ps3 controller er da billigt , men ved ikke om det er en kopi eller hvad ? http://www.neverboot.dk/shop/advanced_search_result.php?keywords=ps3%20controller
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Czuba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
.... Og på den blå og gule controller, står der P3 på PS knappen....
![]() |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Ja så er det helt sikker en kopi , men i kenner vel ikke andre steder hvor man kan købe en billig Orginal controller så ? |
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Jeg ved godt det ikke er det du spørg til, men jeg skriver alligevel:
Jeg har købt denne her http://www.amazon.com/Pro-Elite-Wireless-Controller-Playstation-3/dp/B003V4AK8E den virker noget bedre end de originale, da den ligger bedre i hånden. Prisen er også god :) |
|
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Nu har de både billeder af den originale og nogle kopier inde på Neverboot, så det er ret forvirrende. De kopier jeg kender til bruger alle infrarød stråling (IR), og IKKE Bluetooth.
Hvis man kigger i varebeskrivelsen står der både varemærkebetegnelser som ejes af SONY (DualShock 3), og bl.a. at forbindes med Bluetooth. Som sagt ret forvirrende.
Prøv at sende dem en mail og spørg om de er originale eller ej. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |