|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() |
Jeg har købt min 605 'er hos cyberport.de ganske uden problemer.
|
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() |
Læste lige et review fra en bruger af Onkyo's 505 et sted på nettet - er det virkelig korrekt at HDMI indgangene ikke kan tage lyden med fra kilden, så man er nødt til at transportere lyden via kabel? Kan det virkelig være rigtigt? |
|
![]() |
|
R3b3L ![]() -- ![]() Oprettet: 27-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 277 |
![]() |
Ja desværre :( 505 kan kun overfører billedet via hdmi og ikke lyd.. ved ikke hvorfor den lige er lavet sådan..
|
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() |
Tja, det er jo trods alt en entry level reciever... |
|
![]() |
|
R3b3L ![]() -- ![]() Oprettet: 27-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 277 |
![]() |
Men ca. 4.000 fo 605'eren i tyskland, det er jo ikke galt :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Sandt, og den ser også meget lækker ud men... Nu har jeg bestilt en 505'er fra hifi-hammeren. Samlet pris 2730,- Glæder mig ![]() Sidste spørgsmål: Vi har tidligere slået fast at 505'erens HDMI indgange ikke kan tage imod lyd. Hvad er så ideen med indgangene? Havde jeg en kilde med HDMI udgang kunne jeg vel bare koble kablet direkte i mit TV eller hvad? Er der nogen fordel i at køre signalet igennem forstærkeren? Redigeret af Davidp - 09-August-2007 kl. 12:50 |
|
![]() |
|
![]() |
Det er jo smart nok, hvis man har to enheder, som begge bruger HDMI og man kun har én HDMI indgang på sit tv, så kan man jo kører begge over i 505'eren og så skifte på den, alt afhængig hvilken enhed man vil have billede fra..
|
|
![]() |
|
![]() |
Sandt - men et lidt dårligt salgsargument i mine øjne. Det kan man jo købe en switch der kan gøre væsentligt billigere ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() Ærgerligt - havde sgu håbet at jeg kunne lege mde den i min ferie, men jeg m væbne mig med tålmodighed istedet. Håber den er ventetiden værd ![]() |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Det er alt andet lige væsentligt rarere rent betjeningsmæssigt at have det i receiveren end i en separat box. Hvis du har det i receiveren, kan du sætte det op sådan at den vælger den rigtige video-kilde ud fra hvilken audio-kilde du har, med en separat box giver det en ekstra arbejdsgang. Derudover får du jo mere eller mindre switch'en "forærende", idet du i praksis vil have svært ved at finde en receiver i tilsvarende kvalitet uden HDMI til samme pris. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |