recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billig tablet under 2000 ? Prestigio ell. Odys.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billig tablet under 2000 ? Prestigio ell. Odys.

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
jackson stuart Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jackson stuart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 23:09
HEJ

Nogle gange er man bare nødt til at prøve noget nyt ellers føler jeg bare at markedet bliver alt for snævertsynet, specielt hvis det eks. kun er en håndfuld modeller der ligesom er "acceptable" eller hvis det kun er et eller to store mærker der nærmest dominerer markedet, lidt som det er tilfældet med apple... men det gælder for så vidt ikke kun for tablets, men for alle typer af produkter.. men det er selvf. en personlig holdning.

Så meget desto mere brettigelse for forums som recordere, hvor man kan dele erfaringer om produkter, som ofte ikke havner i populær mediernes tests.

Mvh. J
Sony W5500 - PS1/PS3 - NAD visofive - Sherwood - Dali concept - mission - eltax. (samt suzuki)
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 13:18
Tak for anmeldelsen. 
Har Odys tabletten adgang til Google Play store?

Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jackson stuart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 08:53
Hey

Normalt Bruger jeg ikke google play, men har lige proevet at logge Ind og umiddelbart ser det ud til at fungere helt fint.

J.
Sony W5500 - PS1/PS3 - NAD visofive - Sherwood - Dali concept - mission - eltax. (samt suzuki)
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 11:36
Oprindeligt skrevet af jackson stuart jackson stuart skrev:

Hey

Normalt Bruger jeg ikke google play, men har lige proevet at logge Ind og umiddelbart ser det ud til at fungere helt fint.

J.

Ok. 

Venlig hilsen
KB
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Maj-2005
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 11:56
Hej J...

Hvilken version af Adroid benytter den pt.?

Der ligger en version 4.11 derude og den har jeg installeret uden problemer på vores Woxter - uden problemer...

Og jeg er lige ved at teste et mail-program, da Fruen i huset efterhånden er vild med mulighederne med PAD'en.
Med venlig hilsen

Thomas Stampe
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jackson stuart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 19:39
HEj

Kontrollerede lige android versionen og det er også 4.1.1. Smile

J.
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Maj-2005
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 20:24

HEj

Kontrollerede lige android versionen og det er også 4.1.1. Smile

J.

Hej Jackson...

Smukt - så er den også opdateret. Wink
Med venlig hilsen

Thomas Stampe
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2013 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Lad os tage som eksempel den der "Odys" du har kig på

Der findes ingen producent der hedder Odys, det er et noname produkt der blot får klasket et eller andet tilfældigt navn på af grossisten, du køber altså et eller andet fuldstændig random hvor du ikke har nogen steder at henvende dig for at få software opdateringer eller bugfixes.

Okay, så det vil sige at du ikke kan bruge den tyske producents hjemmeside og fx. hente opdateringer her? http://www.odys.de/web/web_lan_de_hmp_1_mp_18_an_X610025_sw_ja.html

Jeg er helt med på det der med ukurante enheder fra Langtbortistan uden nogen form for support, men Odys ser ud til at være tysk.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2013 kl. 18:56
Odys er en tysk forhandler, ikke en producent, deres tablets er en række noname kina tablets indkøbt i større forsendelser med deres eget "brand" og modelnavn sat på fra kinesiske outlets. På samme måde som hvis du køber et lignende produkt fra en større dansk supermarkedskæde. Mht. opdateringer og support, nej, du skal nok ikke forvente hverken fremtidige firmware opdateringer eller egentlig support, udover den der er tilgængelig pt.

Det er hvad det er, og hvis det er godt nok til de forventninger og det behov man har, så er det helt fint med mig - men du kan altså ikke sammenligne dette med et produkt fra et egentligt brand der udvikler og producerer egne produkter helt fra bunden - brands som Samsung, LG, Sony, Asus osv. som har et brand ry de er nødt til at beskytte og derfor yder en anden form for kvalitetskontrol, byggekvalitet, after sales support og opdatering osv.

Redigeret af spawn - 19-Februar-2013 kl. 19:05
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
dreamstream Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-April-2006
Point: 288
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dreamstream Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 20:41
Hmm. Jeg har luret på denne Odys et par måneder nu-

Jeg har prøvet både Ipad og Galaxy 3, men pris i forhold til ydelse, slår de slet ikke min sidste "skod" tablet en lille denver til 600 kr. Pris i forhold til ydelse var det mit hidtil bedste tablet køb- Den har dog et minus der ikke er til at leve med. Strømstikket er et lille latterligt rundt et, der slides op i løbet af ingen tid, hvorfor dog ikke lade op gennem USB-porten når den nu er der? Derfor har jeg haft denne NOON i kikkerten, specielt efter at tyskerne skamroser den i flere tests og efter at have set den på youtube. Jeg har dog ikke kunnet finde nogen steder hvor det står hvilket strømstik der er på denne NOON. Kan du svare mig på dette og om den kan lades op gennem USB-stikket?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jackson stuart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 20:46
Hej dreamstream

Noon tablet´en lades også op via et lille latterligt rundt stik LOL som er monteret på den medfølgende adapter til stikkontakt.
Har prøvet at smide den i usb stikket på min pc, men sådan vil den tilsyneladende ikke lade op, ligesom ipad mini´en heller ikke vil det, selvom min ipod godt kunne....

J.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 21:10

Hej dreamstream

Noon tablet´en lades også op via et lille latterligt rundt stik LOL som er monteret på den medfølgende adapter til stikkontakt.
Har prøvet at smide den i usb stikket på min pc, men sådan vil den tilsyneladende ikke lade op, ligesom ipad mini´en heller ikke vil det, selvom min ipod godt kunne....

J.

Om du kan lade fra et USB stik i pc, kommer an på hvor meget strøm der kommer ud af stikket. Jeg kan godt oplade både iPad og iPhone gennem et USB kabel fra computeren.

Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu