recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billig total projektor løsning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBillig total projektor løsning

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Survey Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Januar-2009
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Billig total projektor løsning
    Sendt: 18-Januar-2009 kl. 18:17
Hej, jeg fik lige at vide at hvis man skulle have god hjælp, skulle man spørge herinde.

jeg står og skal finde et mega godt tilbud på et komplet projektor løsning.
Det er for en forening der står for en bar/cafe.

De skal lave et projektor setup, helst med loft ophæng og væghængt lærred.

Der skal være en afstand til lærred på 3-5 meter ca, og helst i så god kvalitet som muligt.

projektet skal helst være så billigt som muligt, da cafeen har et lille budget. det må gerne kunne rykkes rundt, men skal være fremme det meste af tiden i en cafe, så det skal helst ikke være stativ eller hjemmelavet.

Projektor skal prioriteres frem for lærred, da der er en hvid væg der kan bruges.

projektets samlede pris skal helst ligge på 5000-7000 kr.

Alle forslag modtages med stor tak
Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2009 kl. 17:39
Oprindeligt skrevet af Survey Survey skrev:

Hej, jeg fik lige at vide at hvis man skulle have god hjælp, skulle man spørge herinde.

jeg står og skal finde et mega godt tilbud på et komplet projektor løsning.
Det er for en forening der står for en bar/cafe.

De skal lave et projektor setup, helst med loft ophæng og væghængt lærred.

Der skal være en afstand til lærred på 3-5 meter ca, og helst i så god kvalitet som muligt.

projektet skal helst være så billigt som muligt, da cafeen har et lille budget. det må gerne kunne rykkes rundt, men skal være fremme det meste af tiden i en cafe, så det skal helst ikke være stativ eller hjemmelavet.

Projektor skal prioriteres frem for lærred, da der er en hvid væg der kan bruges.

projektets samlede pris skal helst ligge på 5000-7000 kr.

Alle forslag modtages med stor tak

Hej velkommen til

Jeg tror du er nød til at komme med lidt mere info med blandt andet hvad der skal vises af marteriale og hvor lyst der er i rummet når det skal bruges osv...

Jeg har ikke lige sat mig ind i projektere i langt tid, så jeg kan ikke lige svare dig hvad du skal kigge på...

Mvh. Bjarke
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu