|
Billig USB til HMDI konvekter |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
65"VT50 har SCART (vanskelig tilgængelig) men den er optaget af min Pana DVD recorder, desværre S-vidio på VT50 skal undersøges, den er sikkert et vanskelig sted ? Tak for fiffet. |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
[QUOTE=csell] Du skriver: et PX80 men i full HD ikke kører ret godt fra en PC som default sætter HDMI op til 60 Hz, det går meget bedre med HDMI i 50Hz. Hvor ændrer jeg til 60 Hz ? |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4719 |
|
Hej E.L. Jeg mener ikke du skal ændre til 60Hz, Jeg mener at alt skal køre 50 Hz. Det TV vi har i sommerhuset er et TH-42PZ8, det er der ingen der kender, så jeg beskrev det som et PX80 i full HD. Den bærbare som jeg gerne ville forbinde er en ældre 17" HP. Da den var ny var det HP's topmodel og den har indbygget et professionelt NVIDIA Quadro NVS 320M Grafikkort. Dette grafikkort sætter default HDMI op til 60Hz, Men jeg har en enkelt gang fået det til at handshake med TV'et og finde ud af at TV'et har HDMI i 50Hz. Det var hvad jeg kunne se i opsætnings billedet på PC'en. Og TV'et viste så et PC skærmbillede. Men jeg kan ikke få PCen til at gemme denne opsætning til næste gang. Både PC og TV har nogle år på bagen, jeg ved ikke om fejlen ligger i den ene af dem, eller om HDMI opsætning den gang ikke var bedre. Men det er et sommerhus problem som jeg ikke vil bruge alt for meget tid på. Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
mhårhus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-April-2006 Status: Offline Point: 77 |
|
Du kan købe sådan en til din tablet:
http://dx.com/p/genuine-samsung-micro-usb-to-hdmi-mhl-adapter-cable-black-10cm-135193 Den fungerer fint på min mobil.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Nu tænker jeg lidt ud af kassen: Hvad med en ATV og så ellers sende til den via netværk ? airparrot er kodeordet. Klaus |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4719 |
|
Hej. Jeg syntes Airparrot se interesant ud: Man kan downloade og teste det gratis i 10 min. Men ellers koster programmet US$ 9.99. Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
|
Hej E.L. Jeg mente at kunne huske, at jeg havde set en HDTV adapter til en Samsung Galaxy Tab 2 (10.1). Jeg googlede lidt og fandt mange kun til Tab ( uden 2 ), men denne er også til Tab 2: Og fandt dette review af Lindsay Davis som bekræfter at den virker på en Tab 2: 'I have the Galaxy Tab 2 10.1 and was very nervous to purchase this product since a lot of the reviews say this doesn't work with the Galaxy Tab 2 10.1. There were very few that said it DID work with the model I have. After debating for days, I decided to just order it and if it didn't work I would return it. The HDTV adapter came very fast. Easy to install and it works perfectly!! I was VERY impressed and super happy that it worked. The picture and sound are great. I also love that it charges the device while plugged in and streaming.' Men hvad den sender ud ved jeg ikke. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 20-Februar-2013 kl. 19:29 |
||
![]() |
||
|
Hvordan skal denne tilsluttes Samsung Tablet 2, 10.1 mener du det er et stik til den ? |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
|
Tak Samsung Tablet "bor på Grønland og vil gerne parres med en isbjørn og ikke en kamel" ![]() |
||
E.L.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |