recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billige 32" Lcd tv’er: Hvilket er bedst?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBillige 32" Lcd tv’er: Hvilket er bedst?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
feodor Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2006 kl. 13:46
Jeg kan ikke helt finde ud af hvad forskellen er på de to nævnte Mirai tv'er ( modellerne t32114 og TL-532W100)?

Iflg http://www.nl-mirai.com/ er der ikke stor forskel i specifikationerne. Men TL-532W100 har bla. HDMI og vejer 15 kg, hvor T32114 vejer 24 kg.

De koster ca. det samme. Tror I der er nogen væsentlig forskel i billedet på de 2?
Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2006 kl. 14:10

Hej.

Jeg kender intet til apparaterne ud over de roser jeg har læst forskellige steder. Men det er da muligt du har ret.

Men "rasmusklump" mener jo, at hans Videoseven TV, er en klon af dem, og skriver, at det er et OK fjernsyn

Men 8000 kr. for et 32", er bestemt ikke mange penge, så spørgslet er, om du måske er nødt til at gå lidt på kompromis med dine krav til det.

Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2006
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2006 kl. 15:13

Oprindeligt skrevet af kallek kallek skrev:

Nu var der jo en pris på 8000k eller under,så hvis du giver 10k for den så ville jeg vælge fælleskøb på 10500
¨

8000k? Det var ellers ikke så lidt. For de penge burde man da kunne få galaksens bedste tv

Hvis vi alligevel snakker omkring 10k, ja så vil jeg også hoppe på fælleskøbet til 10499,- for den nye Samsung.

Anders
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu