|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
||
CDon er en underlig butik. Når jeg vælger et link og sorterer efter pris, så dukker der rigtigt nok en liste op, men uanset hvilket link man vælger, så kommer Fool's gold f.eks. ikke frem, men hvis man søger på titlen, så har de den faktisk og til en rigtig god pris.
Det her er ikke nyt, jeg har købt filmen hos dem for nogle måneder siden og det var der jeg opdagede det, det undrer mig bare, hvorfor man skal søge konkret på nogle titler før man får dem frem. Det kunne være jeg blev sulten efter flere film, hvis de kom frem som en appetitvækker i listen. Jeg søger kun på titlen på de film jeg helt sikkert vil have. |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Det er vel fordi den er registreret som dvd og du så kigger under blu-ray, gad vide hvor mange der har denne fejl ![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
||
Det er rigtigt, jeg mener nemlig der står DVD ved den, det er der iøvrigt mange butikker der registrerer Blu-ray som DVD, selvom DVD og Blu-ray intet har til fælles. Men hvis de kan styre det på den måde, så fred være med det, det der "bekymrer" mig, er også det sidste du skriver, for hvis en del er registreret forkert og ikke dukker frem under Blu-ray, så mister de salg og kunderne risikerer at skal købe ad 2 omgange, hvilket skete for mig med netop Fool's gold. |
|||
![]() |
|||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2037 |
![]() |
||
En [af mig ukendt] UK version ...Eller mener du den nordiske eller den A-regionslåste US version? Redigeret af TBC1 - 17-September-2009 kl. 17:21 |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Den nordiske, du virkede bare så overrasket over man kunne få den som en ikke region-a film ? |
|||
![]() |
|||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2037 |
![]() |
||
...Ahh, ja det var jeg egentligt også, og så var jeg glad over endog at kunne få den til samme pris som jeg efterhånden er vant til i forbindelse med UK udgivelser. Sagen er at jeg generelt ikke følger med med i Nordiske udgivelser, men følger med i, og generelt holder mig til regionsfrie US udgivelser, eller UK udgivelser, da jeg især med DVD og efterhånden også Blu-ray har flere dårlige erfaringer med Nordiske udgivelser i forhold til US og UK udgivelser Jeg er derfor altid væsentligt mere nervøs for kvaliteten når jeg køber nordiske udgivelser Så jeg må da indrømme at jeg er meget spændt på hvordan kvaliteten er på den nordiske udgave af Curse of the Golden Flower, da jeg syntes det er en fed film og er lidt vild med Zhang Yimou. ..Men det finder jeg vel ud af i starten af næste uge, eller der omkring når jeg modtager den. ps. Er der i øvrigt nogen der har noget info om denne udgivelse af Hero: ...Jeg tænker særligt angående billedkvalitet, og undertekster. Det er vist en tysk/østrigsk udgivelse, og jeg ved derfor ikke om der er så meget som bare engelsk tekst (evt. Dansk?), hvilket som minimum er er must for mit vedkommende. Redigeret af TBC1 - 17-September-2009 kl. 20:30 |
|||
![]() |
|||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
||
Den nordiske version er klasse. Flot billede. Købte den på Kvarnvideo for et par måneder siden. Redigeret af Shiva - 17-September-2009 kl. 21:32 |
|||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Lyder godt |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nå så fik jeg den hjem, og fik den set (Curse of the Golden flower). Jeg har smidt en anmeldelse af den ind i tråden her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=56315& KW=TBC1&TPN=23 Redigeret af TBC1 - 23-September-2009 kl. 04:47 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |