|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 19> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Det gør jo ikke ondt at være flink, bare engang imellem. Og godt nytår til dig. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Helmuth ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
![]() |
|
Jo, men nu troede jeg vi snakkede om ren internethandel, hvor filmen bliver leveret til ens hjemadresse. Iøvrigt .. Ikke alle Elgigant-afdelinger fører et stort sortiment af BD-film, og så er vi lige vidt. |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Nææ.. Der er godt nok nogen hvor udvalget er temmeligt tarveligt. Er det så ikke bare at bestille på deres hjemmeside til afhentning i en forretning efter ønske - Så sørger de vel for at få den derud? |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Ja det må da kunne lade sig gøre. Ved at Vejle butikken INGEN film har, så der ville det være dejligt hvis de kunne levere til.
|
||
![]() |
||
karkov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
|
elgiganten har noget de kalder Collect@store hvor man kan bestille på nettet og hente i butikken men det kræver at man henter det i en butik de har varen på lager i. ellers kan de vel få filmen hjem i løbet af nogle dage hvis man snakker med dem, men tror ikke det er en mulighed på deres hjemmeside.
|
||
![]() |
||
smitty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
![]() |
|
![]()
Ja, jeg er på. Har allerede købt en del jeg synes ikke hjemmesiden fejler noget designmæssigt. Simpel og let at gå til, men smag og behag er jo forskellig Kan også kun støtte en dedikeret hjemmeside for blu-ray. Jeg har ikke købt en dvd de sidste 3 måneder. Jeg har lige købt Pirates Of The Carribean boks for 500 incl. forsendelse og det er da billigt i forhold til danske priser IMHO. |
||
![]() |
||
Jacob P ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
![]() |
|
Kan godt leve med det koster 29 i porto, men det irritere mig at det ikke bliver lavet delleverancer som cdon gør. Eller ganske tilfreds med dem. |
||
![]() |
||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
|
Hej, tænkte lige jeg vil kommentere på dette :) Grunden til at der ikke føres delleveringer skyldes at vi kører en meget lav avance politik hvilket gør at der ikke er råd til at betale for adskillige forsendelser ud fra profitten. Der vil snart blive stilt en afstemning frem som spørger mht. om folk ønsker mulighed for at få dellevering ved større betaling af levering og håndtering. Det er simpelthen bare ikke muligt med de avancer som er herhjemme. |
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
![]() |
|
Jeg har også lige købt pirates...trilogien hos mowee.dk og bestilte den igår og fik den idag |
||
![]() |
||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
|
forkert tråd Redigeret af moweesteffen - 03-Januar-2009 kl. 20:53 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Hvad var det egentlig for en film/serie du gav pris på der? |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Planet Earth (Vores Planet) regner dog med at kunne give en bedre pris da vi er i gode forhandlinger, weekenden gør bare at forhandlingerne først kan komme på plads mandag :) Det bliver den uges Supertilbud :) Redigeret af moweesteffen - 03-Januar-2009 kl. 21:01 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 19> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |