|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 19> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Ok. var lige nysgerrig. det er ikke lige mig. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
|
Hehe det er jo også fair nok ;) |
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|
Hvis en side ikke er flot, eller alt for rodet, og den bare stråler af amatør - så gider jeg ikke bruge tid på den.. Anyhow. Mowee.dk er da fin nok, men bare lidt kedelig/tom og lidt rodet da den ikke husker ens måde man vil se film listen på. Dog har jeg valgt at gerne vil bestille derfra, men det har jeg droppet igen. Der er bare intet der virker for mig på den hjemmeside. Kunne ikke oprette mig selv, fik aldrig min velkomst mail. Jeg kan heller ikke tilføje nogle adresser til min profil - hverken kortholder adresse eller modtager adresse. Kan ikke sende min "ønskeseddel" som der står man kan. Lige nu er jeg løbet ind i så mange fejl, at jeg ikke tør smide mine penge i den butik. Ja, selv en fejl som "manglede flag" på siden der viser hvilke tekster der er på skiven er stor nok til mig. De mangler fra norge osv. Og nogle film står der nærmest ingen info. En skam, da jeg ikke kan finde de film jeg vil købe lige så billigt andre steder med DK subs. Men hva faen. heller give mere, og bruge en side der virker for mig. Ja, jeg kunne bare prøve at bestille og håbe på det bedste - at jeg evt. kan tilføje min adresse der. Men helt ærligt? Er der en funktion, skal den sgu også virke. Ikke kunne for admin, men også for mig. |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
|
Der er meget meget få brugere som har oplevet det du nævner. Der er pt. kun 1 anden udover dig som har rapporteret dette. Det er også noget vi undersøger på nuværende tidspunkt. Hvilken browser bruger du? Mht. Flag skyldes det vi er ved at føre en lille opdatering, som har gjort nogle flag utilgængelige. Vi har valgt ikke at reagere på dette da det stadig er muligt at læse sproget. Hoveddelen af filmene står der alle informationer på, vi prøver så vidt muligt at opdatere alle produkter så vidt det er os muligt. Vil dog nævne at mange andre forhandlere ligeså vel ikke altid har informationer på alle deres udgivelser. Ofte bliver produkterne jo oprettet før vi har informationerne og derfor bliver informationerne først indtastet så snart vi har tiden til det. Den bedste måde at løse problemer er ved at kontakte os. Vi bliver først opmærksomme på problemer så snart at folk nævner dem for os. Generelt plejer vi at svare på alle henvendelser indenfor 1 time. Redigeret af moweesteffen - 13-Januar-2009 kl. 16:08 |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Jeg har lige kigget på din side og set lidt på dine tilbud. Er da efterhånden ved at være en fin side og hastigheden fejler ikke noget, i forhold til andre.
|
||
![]() |
||
JohnH ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 283 |
![]() |
|
Jeg forstår stadig ikke hvorfor den begynder at afspille trailers automatisk. Er det fedt?
|
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|
moweesteffen Som skrevet, så er der jo enkle film jeg gerne vil have derfra, og til den pris. Men har nu ikke lyst til at bruge min profil, da det åbenbart er en af de få der ikke virker. Vil hellere være en af dem der virker :) Er der egentligt DK tekster på alle de film der er derinde? Ellers er jeg meget intresseret i at høre om der er DK tekst på flg. The Island JohnH, ah det bliver en smule irriterende i længden ja. :) Men hva faen. |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan forsøge at slette din konto eller taste din adresse manuelt, hvad end der passer dig. Bare skriv adressen i pm hvis det er ellers bare bed om sletning. Alt vi sælger har danske tekster, da det er de danske udgaver med danske covers Redigeret af moweesteffen - 13-Januar-2009 kl. 22:07 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok, tak for det moweesteffen. |
||
|
||
![]() |
||
Udmeldt ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|
Den boks købte jeg til 230,- kr. incl. fragt hos elgiganten da den kom frem! ![]() ![]() |
||
![]() |
||
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
|
Så vidt jeg har forstået på Mowee.dk's koncept, så handler de ved danske leverandører, og prøver derfor at sælge de samme BD film man kan få i de danske butikker billigere end butikkerne gider følge med til.. med andre ord, det er danske udgaver alle sammen, så med dk tekst (og tale) |
||
Mvh
Stephen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er præcis vores koncept. Det er dog primært ældre titler vi kan lave langt bedre priser på, samt bokse. Nye titler ligger vi nok meget lign. El-giganten, hvilket skyldes at der på mange af de titler ikke er den store avance |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 19> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |