|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
yildizhan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Status: Offline Point: 106 |
![]() Sendt: 04-Maj-2008 kl. 03:33 |
Er der nogen herinde som kender hvor man kan købe billige bluray film ??
Jeg kender Coolshop, og synes at de er ok billige men det kan jo være at andre er endnu billigere. Jeg behøver ingen dk tekster bare de kan afspilles på en DK ps3 maskine så er det fint nok for mig. Jeg har læst er sted hvor man kan købe bluray film fra udlandet til billige penge blot uden DK tekster men det er kun få film som kan afspilles på en DK ps3 maskine...et eller andet om region koder. Hvor finder jeg den hjemmeside ?? På forhånd tak Redigeret af yildizhan - 04-Maj-2008 kl. 03:41 |
|
![]() |
|
mattias.dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2006 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Jeg har købt flere fra play.com med succes - de sender fra England og du undgår derved told + moms Og afspilles selvfølgelig glimrende på din "danske" PS3 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12430 |
![]() |
Play.com sender fra Jersey og er derved i told og moms farezonen. Desuden er de overhovedet ikke billige mht. Blu-ray.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
www.thehut.com eller www.dvd.co.uk men der må en vare max koste £16, ellers kan den ikke sendes. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
The Hut sender også fra Jersey.
|
|
![]() |
|
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Så længe pakken er under £16 glider de også igennem. Bliver ikke kontrolleret i den størrelsesorden.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12430 |
![]() |
Det passer ikke mht. Play. Der fik jeg engang lov at betale mere efter jeg bestile noget der kostede lige under 160,-. Men det var heldigvis før gebyret steg til 150,-! Siden da har jeg dog kun bestilt ting til under 80,- derfra, især nu med det sindssyge gebyr.
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Tolderne er nu ikke altid lige smarte. Jeg fik stoppet min Master & Comander på bd men den blev ikke fortoldet.
|
|
![]() |
|
torbenhl ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Jeg fik taget min The Seventh Seal i tolden, hvorefter jeg lod dem sende den tilbage til Play. I stedet for at sende den til Play kom de så til at sende den ud til mig! ![]() |
|
![]() |
|
flummer ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Jeg har handlet i årevis hos Play.com, og har aldrig fået noget stoppet i tolden. Det er korrekt at de ikke er super super billige med bd, men det er trods alt en del billigere end i DK. Jeg kan også godt lide at man ikke betaler fragt, og de priser man ser er hvad man betaler. På amazon lægger de altid alt muligt skrammel oveni prisen når man skal tjekke ud. |
|
![]() |
|
Cgrann ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Jeg skrev lige med www.dvd.co.uk og de sagde, at varer under £16 sendes fra Schweiz mens dem der koster mere sendes fra UK... Andre der kan bekræfte det? Redigeret af Cgrann - 16-Maj-2008 kl. 23:15 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis man prøver at bestille en film der koster mere end £16, kan man ikke gennemføre bestillingen, det er blevet forsøgt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |