|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stuf90 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2008 Status: Offline Point: 34 |
![]() Sendt: 26-August-2008 kl. 18:02 |
Hey alle .
![]() Nogen der kan anbefale nogle billige hjemmesider, der sælger ps3 spil? Selv har jeg kigget lidt på renchi og gamehubs? Nogen der har erfaringer med dem? Tænker især på told, primært ved renchi? |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
axelmusic.com er begyndt at sælge ps3 spil fra us, de er toldfri. jeg er meget lidt inde i ps3, så jeg ved ikke om us spil kan spilles i dk. men jeg så bare de har fået. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
Alle PS3-konsoller og spil er regionsfri. Det er nok derfor Axelmusic.com er begyndt at sælge dem.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
så lærte jeg noget igen i dag, det er jo bare dejligt.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Ellers prøv den her tråd
![]() |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
jeg kender ikke nogle billige hjemmesider der sælger PS3 spil, men jeg kender da nogle hjemmesider der sælger billige PS3 spil
![]() undskyld, kunne ikke lade være ![]() bruger som regel gamehubs, play.com og vg+ selv |
|
![]() |
|
Leopold ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Er der f.eks. danske stemmer på spil som f.eks. "Ratchet & Clank, når man køber i Europæiske eller amerikanske shops ? Jeg synes f.eks. at Axelmusic.com ser ud til at have rimelige priser, men er det så på bekostning af lokalisering ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |