|
billige pc komponenter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
haddi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Januar-2018 kl. 12:39 |
Hej forum,
Jeg er i gang med at bygge en begynder gamer pc til min 10 årig knægt. Jeg gerne spørge hvor der er billigst at købe pc komponenter. Har indtil nu mest kigged på computersalg.dk og synes de er rimlig nok men er der nogen billigere sted jeg skulle kigge på? hilsen Haddi
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ca sammen priser her i Danmark. Men der er dog tilbud en gang imellem de forskellige webshops
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Hej. Jeg plejer at finde de billigste priser på Pris søgemaskinerne: eller Andre gange bestiller jeg fra Tyskland. Her er et link til en Tysk Pris søgemaskine Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
haddi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 45 |
Tak for svar
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |