recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - billige pc komponenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

billige pc komponenter

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
haddi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-November-2011
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér haddi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: billige pc komponenter
    Sendt: 03-Januar-2018 kl. 12:39
Hej forum, 
Jeg er i gang med at bygge en begynder gamer pc til min 10 årig knægt. Jeg gerne spørge hvor der er billigst at købe pc komponenter. Har indtil nu mest kigged på computersalg.dk og synes de er rimlig nok men er der nogen billigere sted jeg skulle kigge på?

hilsen
Haddi 
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4053
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2018 kl. 13:08
Det er ca sammen priser her i Danmark. Men der er dog tilbud en gang imellem de forskellige webshops
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4718
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2018 kl. 13:34
Hej.

Jeg plejer at finde de billigste priser på Pris søgemaskinerne:

eller 

Andre gange bestiller jeg fra Tyskland. Her er et link til en Tysk Pris søgemaskine

Hilsen Carsten.

Til top
haddi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-November-2011
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér haddi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2018 kl. 14:12
Tak for svar
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu