|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Jeg plejer og købe fra coolshop.dk, de levere hurtigt og fragten er gratis + at de typisk er de billigste i Danmark sådan generelt. Det at bestille fra udlandet slår nogen gange lidt sig selv ihjel ved at man så også skal betale for en dyr fragt. Jeg ville have bestilt LBP, Brothers in arm, Resistance 2, Pure og NHL09 via amazon.uk.co og da jeg tjekkede prisen for de spil i forhold til coolshop ville jeg spare 2-300kr. Yderligere kunne jeg ikke modtage spillene før den 3. december da spillene ikke blev sendt før de alle var udgivet, medmindre jeg var interesseret i at betale fragten for de spil der allerede var udkommet, også betale fragten for dem som skulle sendes senere. Anyways - Der er jo kommet nogle forslag nu så du må jo bare kigge dem igennem, og forresten så er BIA: Hell's highway et kanon spil. Har selv lige fået det samt NHL09 og det er rigtig godt. (: |
|
![]() |
|
Woll ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Jeg kan også sige god for coolshop. De har tit nogle rigtig gode priser, og med gratis fragt |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Jeg syntes ikke det kan betale sig at købe fra coolshop. Man betaler sådan ca. 20 - 30 % mere for at få spillet et par dage før. Så vil jeg hellere have et ekstra spil hver 3 spil jeg køber. De nyeste spil koster hos coolshop typisk + omkring 450 -500 Kr. Ved de Engelske shops koster de maks. 380 Kr. og meget ofte billigere hvis man kigger sig lidt omkring. Her er f.eks Resistance 2 til 285 Kr. http://shop.gameplay.co.uk/webstore/productpage.asp?productc ode=PX0352&title=resistance_2 Ved Coolshop koster det 429 Kr. Så koster det 25 Kr at sende det fra england, men det er stadig 120 Kr sparet og man kan stort set finde sådanne eksempler på mere eller mindre alle spil der udkommer, hvis bare man kigger sig lidt omkring ved de forskelige engelske shops. Samtidig kan man med fordel bestille flere spil på engang, så betaler man kun engang porto pr. ordre. Selvfølgelig er 120 Kr måske ikke lige noget der vælter budgetet, men jeg vil da ikke betale overpris for noget der er så dyrt i forvejen. Så hellere vente et par dage og få et ekstra spil gratis engang imellem |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Ja priserne på dit link passer meget fint og fragten ligger på 45kr, blev simpelthen lige nød til at tjekke det haha. Så der er penge og spare - hvis man gider, er man ikke lige den som har lyst til at bestille fra udlandet så er coolshop et meget godt valg, men eller som du siger, kan man få et gratis spil engang imellem når man har købt tilstrækkeligt. Jeg skulle nok have vidst det i sidste uge hvor jeg prøvede og bestille en masse spil fra amazon og havde en fragt der lignede £40 for 5 spil. Jeg afbestilte fordi at jeg også skulle betale fragt fore LBP og Resistance 2, medmindre jeg hellere ville vente til de n3 december, istedet valgte jeg igen coolshop og jeg havde det skam også dagen efter det blev bestilt (i lørdags Havde jeg tænkt på andre hjemmeside som den du kom med ville jeg nok alligevel havde valgt at bestille fra england. :) Men sådan er det jo bare.
|
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Fragten er 2,95 £ = 28 Kr. Og det er pr. ordre så bestiller man flere spil ad gangen betaler man kun 28 Kr engang uanset hvor mange spil man bestiller.
|
|
![]() |
|
![]() |
jerg har lige chattet med en af dem, og der fik jeg oplyst £4.95 for abroad delivery, hvilket jo vil svare til Danmark. :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Abroad delivery er USA, Asien, Austrailen og lign. Jeg har bestil derfra massser af gange portoen er 2,95 til EU, det står også på deres hjemmeside hvis du går ind under help > placing and order > What are postage options. Anyway det gider jeg ikke bruge mere tid på at diskutere. Humlen i det hele er at man kan spare en del penge ved at bestille fra England, mod at få spillet et par dage senere. Det er jo så op til den enkelte om man vil have spillet til release, eller vente et par dage og spare nogle kroner. |
|
![]() |
|
![]() |
Det var nu heller ikke ment som en diskution. :) Jeg spurgte bare af hvad det ville koste at få sendt til Danmark ogda fik jeg så svaret £4.95. Det er somend også ligemeget da jeg ikke prøver at bevise noget og du har længe overbevist mig en gang at det er billigere |
|
![]() |
|
Sickboy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Jeg bruger Gamehubs primært. Det er både på grund af priserne og ikke mindst leveringstiden. Det lyder underligt, men som regel er der hurtigere levering fra dem end fra de engelske, selvom de sender helt fra Malaysia. De sender med UPS express. Alle de gange hvor jeg har brugt dem har det taget 2 dage fra bestilling til levering. Og omkring det med tolden, har jeg fået oplyst fra Gamehubs, at de sætter værdien på pakken til under 80kr, for at undgå fortoldning.
|
|
![]() |
|
Fabeo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Status: Offline Point: 49 |
![]() |
En lille smule off topic.. Men kan ikke forstå at når jeg prøver at handle ved amazon, så får jeg at vide at de ikke sender elektronik o.l. til DK. Så hvordan kan I andre handle ved dem? |
|
![]() |
|
![]() |
Underligt. Jeg har købt en playstation 3 ved dem samt nogle spil. Det er vel amazon.uk.co ikke? sådan så det ikke bare er amazon.com. :)
|
|
![]() |
|
Fabeo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Status: Offline Point: 49 |
![]() |
Har jeg slet ikke tænkt over |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |