|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
play.com har et eksklusivit tilbud naar man forudbestiller Prince Of Persia. Man faar spillet i en eksklusiv pakke, to ekstra karakter-skins, samt DVD, comic book og en eller anden konkurrence. Lige noget for samlere.. Det samme med Motorstorm, der faar man dog blot en Motorstorm t-shirt med. Dog ser den egentlig meget fed ud... |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Shaft ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Jeg plejer at bestille hos gamehubs.com, det sender fra Malaysia men er engelsk ejet. Det plejer at tage ca 2-4 dage om at modtage varen....men men men, deres problem er at der bliver hurtig udsolgt på alle hylder.
Hvordan er ventetiden hos gameplay.co.uk? Jeg har lige bestilt Fallout og Call of duty nemlig ![]() |
|
![]() |
|
Queenyard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Jeg fik mine spil efter ca 10 dg
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Jeg synes ikke gamehubs.com er så pokkers billige længere, og så havde jeg en uheldig oplevelse hvor de i deres papirer kom til at skrive at min pakke med et enkelt spil havde en værdig af 500$ - prøv at gætte om det kom til at koste en del mere end spillets reelle værdi i told?! Jeg kunne ikke få gamehubs.com til at gøre noget, og UPS sagde bare at de kun kunne reagerer efter hvad papirerne sagde, så jeg skulle få det sagsbehandlet hos Skat - men problemet var gamehubs, som ikke rigtig var til at få den rigtige faktura ud af, de blev ved med at sende mig faktura hvor der stod af prisen for spillet var 5$ - den tror jeg ikke Skat var hoppet på, så jeg opgav. Jeg har tidligere købt spil hos gamehubs uden problemer, så det jeg kom til at betale for told, havde jeg egentlig "tjent" ind ved tidligere køb, så pyt. Nu handler jeg hos gamestation og shopto.net - deres priser kan som regel nemt hamle op med Malaysia :) |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
jeg har bestitl lidt ved shopto.net og der var leveringen hurtigt, har så bestilt lidt ved http://www.game.co.uk/ og de varer er afsendt, men jeg syntes godt nok at de er længe undervejs, jeg ved godt at nu har der været jul og nytår mm. Men hvorlænge plejer deres spil at være på vej?, og er det ligesom Shopto.net at de bliver sendt som anbefalet, så man skal skrive under ved modtagelsen? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |