|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
![]() |
Jeg er nødt til at rette en misforståelse som jeg nu flere gange har set vedr. Promarkt. Adressen www.promarkt.de - som flere gange har været opgivet som hjemmesiden for Promarkt i Flensburg passer ikke. Den rigtige er www.pro-markt.de. Førstnævnte adresse er alene til internethandel, mens den anden er den som gælder til varehusene - bl.a. i Förde Park.
|
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
ok mange tak for hjælpen... jeg endte med at købe et kompakt kamera.. hehe var i bilka og købe et ixus 950is til 1999, et rigtig lækkert kamera :D
|
|
![]() |
|
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
BTW: Sony'en bruger minolta optik så har du et gammel "analog" SPL kamera kan det være det passer
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |