recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billigere tv og internet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billigere tv og internet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Billigere tv og internet
    Sendt: 18-Juni-2015 kl. 13:13
Er på mange forummer og på et af dem spørger en om noget tv/internet pakke, kommer frem til telia med 20 mbits og tv til 350kr for pakke 2.

Tænker det billigt og ringer til telia (kommer overraskende hurtigt igennem) for at høre om man kan få hurtigere net og det kan jeg for mere prisen på ca 30-40kr eller mere hvis jeg vil have 50mbits, men kan ikke få tv pakke.

Har stofa 60/30 med fast ip adresse (server, er ikke engang sikker på jeg har brug for en fast ipadresse) stofa smart tv og mellempakken til 678.99kr så 350kr + 30 ekstra for 30 mbit er ok.

Har i andre ideer til hvad jeg kunne vælge for at spare lidt penge, det skal generalt være med hurtigt internet uden fairgrænse, de mest alm kanaler med tv 2 zulu og charlie samt kanal 4,5 og 6, skal kunne ses via nettet (computer) og meget gerne uden at man skal have en boks tændt som man bruger til at skifte kanaler med, bare tænde for tvet som jeg gør normalt og ellers bruge tvet som jeg gør nu.

Forestiller mig 400-450kr for det hele, for at det kan betale sig at skifte
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2015 kl. 14:01
Hej.

Du beskriver en af forskellene mellem Kabel TV og Internet TV godt. Med Kabel TV vælger man kanal på TV'et og med Internet TV vælger man kanal UDEN for TV'et, typisk på en boks eller mobil enhed.

Det er første gang jeg hører at Telia ikke kan levere Internet TV, hvad var begrundelsen?

Men elers hedder konkurenten til Telia FullRate, du kan prøve at spørge dem:

Vælg at kilkke på TV fanen:

https://www.fullrate.dk/

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 18-Juni-2015 kl. 14:03
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Point: 1588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2015 kl. 14:14
Der er 3 centraler fra tdc som telia kan leje sig ind på, de bruger kun 1 central og jeg er så tilknyttet en af de 2 andre centraler som telia ikke bruger til tv, derfor kan jeg ikke få telia tv  

Fullrate har jeg ringet til og kunne spare på tv internet og mobil 132kr om måneden MEN

Jeg skulle have en 99kr's pakke for at se tv 2 charlie og jeg kan ikke se webtv, har jeg en tv modul i min pc skal jeg skifte kabel hver gange jeg vil se tv på mit tv og når jeg vil se på min pc (besværligt) 

Redigeret af gasolin - 18-Juni-2015 kl. 15:15
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu