|
Billigste 9.2 kanals forstærker til atmos? |
Besvar |
Forfatter | |
onoffon
Junior bruger Oprettet: 03-April-2011 Status: Offline Point: 38 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Oktober-2021 kl. 14:53 |
Vores Pioneer VSX-303 er desværre stået af, efter kun 2 års levetid. Synes det var en fin forstærker, og den understøttede atmos. Tilbage i 2019 gav jeg 4200 kr for den.
Nu kigger jeg så rundt, og synes på ingen måde jeg kan finde nogle 9.2 kanals forstærkere til lignende priser. Det billigste alternativ jeg har fundet, er denne Denon receiver: https://www.hifiklubben.dk/denon-avc-x3700h-hjemmebio-forstaerker/denavcx3700hbk/?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&dfw_tracker=103698-DENAVCX3700HBK Er det corona-relaterede prisstigninger der også har ramt receiver markedet? Kom meget gerne med forslag, hvis du kender til billigere alternativer, som understøtter 9.2 lyd.
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja de er blevet dyrere, billigste er på ca 9000,-
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
jsh662
Bruger Oprettet: 17-August-2013 Status: Offline Point: 55 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tjek evt. Om du har elektronik dækket med indbo forsikring.
Det hjalp mig med min forstærker tidligere.
|
|
BigRaj
Guld medlem Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har købt den Denon forstærker du linker til. Er rigtig godt tilfreds med resultatet, men ja billig er den ikke.
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |