recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billigste bredbånd?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBilligste bredbånd?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2008 kl. 15:14

Vil bare lige henlede opmærksomheden på en tråd jeg har oprettet andetsteds, om Cybercity

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46527& PN=1

Til top
MDHell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Januar-2004
Point: 928
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2008 kl. 15:29
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Oprindeligt skrevet af MDHell MDHell skrev:

Jeg har lige sagt farvel til cybercity efter 8 år, de har ikke lavet andet end at sætte vores hastighed ned de sidste 2 år, de siger vores central er overbooket???

Nu har jeg yousee webspeed og jeg får den hastighed jeg betaler for

Det fatter jeg ikke.. Jeg har haft cybercity siden november og de har sat min hastighed op 2 gange uden merpris. Først fra 1mb til 2 mb. og nu fra 2mb til 4mb.

Men det kan da godt være at de så næste år sætter hastigheden ned igen.. Men så er jeg den der har skfitet selskab

jamen jeg har altid været glad for cybercity (de sendte en tdc mand ud på en søndag, da vi oprettede hos dem i tidernes morgen )

Vi havde det der hed en 20/2 linie (vi fik ca 13/1,5mbit) men så begyndte vi at få problemer med forbindelsen, der forsvandt i kortere eller længere tid. vi endte med en 8/1mbit (vi fik ca 6/1mbit). De sagde at vores central var overbooket, det er sgu ikke mig der forbinder flere og flere kunder på den og overbooker den.

Nu har vi en 20/2 linie hos yousee webspeed (vi får 20/1,8) for samme pris som vi betalte hos cybercity, 349,-

Redigeret af MDHell - 11-September-2008 kl. 15:30

Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
Til top
spicky Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2008 kl. 16:58
Clearwire er hurtigt og nemt, men ikke specielt billigt. Hvad værre er, at de ikke dækker godt nok. Da jeg havde det, kom der efter et stykke tid nye vinduer i min lejlighed, og så virkede det ikke mere Før det var forbindelsen ikke noget at af:  Der var aldrig mere end 3 lys i modtageren og som oftest 1 eller 2, og jeg boede endda midt i centrum
Til top
spicky Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2008 kl. 17:00
Fullrate har ingen tlf.support
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2008 kl. 18:11

Hej

Jeg har Struer Net - 4096/2048 til 199 inkl. telefoni og 5 emailadresser. Iøvrigt kan man vist officielt først få disse produkter pr. 01/10/2008 og de har deres egne teknikere, hvis man skulle få brug for onsite service

Redigeret af kennethbrdk - 11-September-2008 kl. 18:12
Til top
camino Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-August-2006
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2008 kl. 20:40
Jeg har dansknet til 299 20 mbit / 1 mbit + 3 email adresser, tror ikke det kan gøres meget billigere med mindre du har fiber.
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2008 kl. 21:38
Har bolig net, vi er kun garanteret 512/512, det er et fælles netværk, så hvis folk ikke bruger det kan man bruge deres. hiver normalt ned med et sted mellem 7-9 Mbyte per sek(ja Mbyte).. ikke ringe.. og vi giver vist 80kr om måneden
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu