|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
|
Vil bare lige henlede opmærksomheden på en tråd jeg har oprettet andetsteds, om Cybercity
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46527& PN=1 |
||
![]() |
||
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
![]() |
|
jamen jeg har altid været glad for cybercity (de sendte en tdc mand ud på en søndag, da vi oprettede hos dem i tidernes morgen Vi havde det der hed en 20/2 linie (vi fik ca 13/1,5mbit) men så begyndte vi at få problemer med forbindelsen, der forsvandt i kortere eller længere tid. vi endte med en 8/1mbit (vi fik ca 6/1mbit). De sagde at vores central var overbooket, det er sgu ikke mig der forbinder flere og flere kunder på den og overbooker den. Nu har vi en 20/2 linie hos yousee webspeed (vi får 20/1,8) for samme pris som vi betalte hos cybercity, 349,-
Redigeret af MDHell - 11-September-2008 kl. 15:30 |
||
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
||
![]() |
||
spicky ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Status: Offline Point: 94 |
![]() |
|
Clearwire er hurtigt og nemt, men ikke specielt billigt. Hvad værre er, at de ikke dækker godt nok. Da jeg havde det, kom der efter et stykke tid nye vinduer i min lejlighed, og så virkede det ikke mere
![]() ![]() |
||
![]() |
||
spicky ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Status: Offline Point: 94 |
![]() |
|
Fullrate har ingen tlf.support
![]() |
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
![]() |
|
Hej
Jeg har Struer Net - 4096/2048 til 199 inkl. telefoni og 5 emailadresser. Iøvrigt kan man vist officielt først få disse produkter pr. 01/10/2008 og de har deres egne teknikere, hvis man skulle få brug for onsite service Redigeret af kennethbrdk - 11-September-2008 kl. 18:12 |
||
![]() |
||
camino ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2006 Status: Offline Point: 94 |
![]() |
|
Jeg har dansknet til 299 20 mbit / 1 mbit + 3 email adresser, tror ikke det kan gøres meget billigere med mindre du har fiber.
|
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Har bolig net, vi er kun garanteret 512/512, det er et fælles netværk, så hvis folk ikke bruger det kan man bruge deres. hiver normalt ned med et sted mellem 7-9 Mbyte per sek(ja Mbyte).. ikke ringe.. og vi giver vist 80kr om måneden
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |