|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() Sendt: 15-Februar-2008 kl. 22:04 |
hejsa Skal bruge en elskinne med min 8 udtag til tv, high end hifi, motorbeslag, osv... Hvor finder jeg et i en ok kvalitet + ikke alt for dyrt ?? Sorry hvis det er postet i forkert forum, kunne ikke finde det perfekte |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Sidstte gang jeg købte en, var det i den lokale isenkræmmer. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() |
har jeg luret de har kun til 6 stk |
|
![]() |
|
710B ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-April-2006 Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Skrigende farve...... ved ikke om det er billigt eller dyrt. http://dk.rs-online.com/web/search/searchBrowseAction.html?m ethod=getProduct&R=1484730#header |
|
![]() |
|
![]() |
synes det lyder dyrt
|
|
![]() |
|
Hancock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Valby Status: Offline Point: 544 |
![]() |
Hvad med at købe 2x5 udtag, og sætte dem i serie.
Det giver dig 9 udtag. Og de kan som regel købes for næsten ingen penge i byggemarkeder. |
|
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl |
|
![]() |
|
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
her kan du også finde nogle til mere overkommelige priser (med både 8 og 10 udtag): http://www.lavprisvvs.dk/shop/kabel-stikdaaser-6128c1.html
Jeg tror den der orange er sådan en som håndværkere bruger - den er også i stål, hvilket normale stikdåser ikke er. Forøvrigt står der i linket, at man skal være logget ind for at få den reelle pris. |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
tosa,
der har de jo et par ret fede skinner, som også kan slukke de enkelte stik... Jeg har selv to seksere og én femmer og én edb-3'er. Der er nogle ledige pladser, men sagen er, at de leverer strøm og kun har kostet en tyver stykket hos Harald Nyborg. Dér kan man tit få skinner, og de er billige og lige så gode. Alle gemmer dem jo væk alligevel, ikke? (Skinnerne er sat sammen i serie, hvis nogen skulle være i tvivl) Venligst Søren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |