|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HansHenrik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() Sendt: 31-Januar-2008 kl. 21:50 |
Hej med jer.
Jeg tror jeg vil benytte mig at prissænkningerne til at få opgraderet mit HDDVD drev til XBOX360eren med en stand alone afspiller. Jeg vil gerne have EP35 pga. analog ud, og i Hifiklubben koster den pt. 3000. I Tyskland har jeg fundet den ned til 299 Euro plus forsendelse hos http://www.dnet24.de I USA på Amazon koster en A35 kun 236 USD, men så er der besværet med at sende via en bekendt og told/moms straf. Andre gode forslag til indkøbssted, inden jeg springer på de 295 euro i Tyskland? |
|
![]() |
|
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() |
EP35 kan købes ned til 269,- euro i Tyskland ifølge www.idealo.de. Hvis du har mange SD DVD var det måske værd at overveje XE1 som kan købes for 449,- euro hos dnet24.de ? |
|
![]() |
|
HansHenrik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Tak for tippet - det var lige sådan en prissøgemaskine jeg manglede. Mht. XE1 har jeg allerede en god upscaler i min projektor, så jeg har ikke brug for en ekstra. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |