|
Billigste måde af få airplay |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lipklop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juli-2012 kl. 08:38 |
Hej,
Jeg har et par aktive højtalere jeg gerne vil have koblet en airplay modtager til. Hvilken modtager er den absolut billigste? Det eneste den skal kunne er at modtage airplay. Mvh Lipklop |
|
Mvh Lipklop
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
lipklop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
Super, tak for svar.
Skal lige være sikker hvis jeg smidder den efter min router kan jeg så også lave et access point? |
|
Mvh Lipklop
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
Ja. Det er det, den er beregnet til. Du skal også være klar over at der både er optisk og analog lydudgang i det samme stik. Du kan også kigge her: |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |