|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lolianzo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() Sendt: 05-November-2007 kl. 17:30 |
Hej Drenge
Håber i kan hjælpe mig, jeg har sat mig for at jeg vil have et Media Center til mit nye TV. Det skal egentlig bare bruges til musik, video, og dvd så den skal have dvd drev ![]() (http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=315852) link til wupti virker ikke ^^ Hvis i kan finde noget billigere så må i meget gerne skirve ![]() takker mange gange på forhånd... |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Den pris er svær at hamle op med... Prisen er inkl. windows... Hvis du virkelig sætter kravene til et minimum og selv samler det, er det ikke engang mulig. Antec 2400 kasse, rigtig HTPC kasse. Herudover manger
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Lolianzo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Ja ok så vil det på ingen måde kunne betale sig andet vil jeg tro. der er godt nok ikke TV-tuner med i det her tower men det kan være man kan købe det ved siden af... ringer til wupti imorgen og høre dem ad, ville også gerne høre om man kan udvide til et støre harddrive uden det er eksternt
|
|
![]() |
|
![]() |
Så lige man kan få Tv-tuner til usb for kun 200.- så det er ikke noget problem jo
![]() |
|
![]() |
|
tma86 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
Jeg har et til salg, det er til salg for hbo 2300. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=30517& PN=1 |
|
Mvh. Tommy
|
|
![]() |
|
![]() |
Ser godt ud, men den er sikkert lige så stor som en almindelig computer? den er ikke i en "media center" tower vel?
|
|
![]() |
|
tma86 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
Kabinettet er ikke ret stort, kan lige måle det når jeg kommer hjem fra arbejde. Tror ikke det større end det du har kigget på.
|
|
Mvh. Tommy
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |