|
Billigste passive mobilabonnement? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 295 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Oktober-2022 kl. 12:19 |
Hej alle
Jeg har et mobilnummer som der i nærmeste fremtid ikke vil hverken data- eller opkaldsaktivitet er på. Nummeret vil jeg dog gerne beholde til senere brug. Jeg har derfor brug for et passivt abonnement hvor jeg - når jeg tager nummeret i brug - kan være sikker på at nummeret stadig eksisterer og er brugbart også efter en længere periode uden aktivitet. Det skal altså være et teleselskab med en vis stabilitet. Har I nogle gode bud? Venlig hilsen Chr. |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal du ikke bare have et forbrugsafregnet abonnement ved et af de større selskaber. Hvis du har penge på kontoen og ikke bruger det, burde det vel fortsætte.
Der er dog ofte en mindstepris pr. måned; fra 19 kr. og opefter. Edit: Min søn har et abonnement hos lebara. Han startede hos dem kort efter jul og har stort set ikke brugt telefonen. Der er ikke brugt 6 kr. på kontoen, så det koster åbenbart intet at have. Jeg ved dog ikke om man kan overføre sit nummer til dem og få samme abonnement.
Redigeret af kaizer - 23-Oktober-2022 kl. 13:53 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OK Mobil Basis koster 10 kr./md., men 99 i oprettelse.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |