|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Jeg har ikke problemer med blæsestøj
|
||
![]() |
||
jobs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|
Heller ikke her |
||
![]() |
||
CasparS ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
play.com |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
De sender ikke elektronik til Danmark så vidt jeg ved
|
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
|
det her er nok det bedste tilbud fra play.com |
||
![]() |
||
Decap_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
|
som nævnt. play sender ikke elektronik til dk
|
||
![]() |
||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|
hehe nå ... regn lige over til danske kroner .... det er da næsten samme pris som de tilbud herhjemme |
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
|
nu tænkte jeg mere på at jeg hellere ville have F1 end motorstorm og så Click har jeg også på listen over film jeg ville købe. så derfor ville jeg nok vælge den pakke, hvis jeg altså kunne.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu fik jeg bestilt min PS3'er fra http://konsol-chips.dk/product.asp?product=771&sub=177 for den billigste pris til dato i DK. 4250 for den :P "selvfølgelig Start pakken" |
||
![]() |
||
Maniac7 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-September-2007 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
En rigtig fin pris, jeg skal dog lige korrigere det med DK's billigste pris, da jeg hentede min startpakke i en nyåbnet Merlin i Århus for et par uger siden til 3999 kr. ![]() |
||
![]() |
||
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
![]() |
|
Metro kunder i Aalborg kan benytte sig af følgende tilbud: |
||
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
||
![]() |
||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
|
ja man skal så lige se på prisen i den lille parentes - så prisen er 3748,75 - men stadig en sprød pris!
|
||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |