recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billigste PS3’er
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBilligste PS3’er

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
shaman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 319
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2007 kl. 06:42

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

ja man skal så lige se på prisen i den lille parentes - så prisen er 3748,75 - men stadig en sprød pris!

Medlemmer - folk med Metro-kort - kan skam købe til den annoncerede (billige) pris...

/Søren

Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 |
Til top
Henke6000 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2007 kl. 07:12
Oprindeligt skrevet af shaman shaman skrev:

ja man skal så lige se på prisen i den lille parentes - så prisen er 3748,75 - men stadig en sprød pris!

Medlemmer - folk med Metro-kort - kan skam købe til den annoncerede (billige) pris...

Fordi man har et Metro-kort er det jo ikke ensbetydende med at man bare kan købe til den billige pris. Det er jo noget at gøre med om du kan trække momsen fra

Til top
shaman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2007 kl. 07:24
Oprindeligt skrevet af Henke6000 Henke6000 skrev:

Oprindeligt skrevet af shaman shaman skrev:

Fordi man har et Metro-kort er det jo ikke ensbetydende med at man bare kan købe til den billige pris. Det er jo noget at gøre med om du kan trække momsen fra

Sådan som jeg læser linket (folk med Metro-kort) er man berettiget til at købe til engrospriser (d.v.s. uden moms) hvis man har et Metro-kort.

/Søren

Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 |
Til top
Fimpe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-April-2007
Point: 291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2007 kl. 07:48
Som en af "de folk" med Metrokort må jeg desværre skuffe dig. Momsen skal betales. Du kan jo hvis det er til firmabrug trække momsen fra, men det gælder jo uanset hvor du handler. Jeg tror dog det bliver svært at køre en Playstation3 ind over de fleste regnskaber
Til top
zubzer0 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Juni-2007
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2007 kl. 08:00

jeps Henke og Fimpe har ret, jeg har også handlet i Metro med metrokort, man skal skam betale momsen.

Fimpe - bare  træk den fra som A/V-udstyr for telekonferencerum  

Sharp LC46XD1E
Denon AVR1801
Sagem 81 HD (pubad bras)
DALI 808|SC-7|R1000
HTPC: E6600|2GB RAM|1.1TB HD|X800XT
BioBaren
Til top
Henke6000 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Marts-2006
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2007 kl. 08:02

Oprindeligt skrevet af Fimpe Fimpe skrev:

Som en af "de folk" med Metrokort må jeg desværre skuffe dig. Momsen skal betales. Du kan jo hvis det er til firmabrug trække momsen fra, men det gælder jo uanset hvor du handler. Jeg tror dog det bliver svært at køre en Playstation3 ind over de fleste regnskaber

hehe. nej, det er nok ikke så let at få en playstation kørt ind over regnskabet.

Til top
shaman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2007 kl. 08:07

Oprindeligt skrevet af Fimpe Fimpe skrev:

OK? Det bliver min svoger, som lige har fået Metro-kort, skuffet over at høre... Ja ja - Når det lyder for godt til at være sandt, er der vel for det meste noget om det...

/Søren

Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2007 kl. 09:55
Ja det bliver billigere og billigere. Nu burde PS3'eren være den mest interessante afspiller/konsol/mediecenter.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Tunfisken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-September-2007
Point: 561
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 13:55
typisk har lige brugt 5000 kr i fona på en PS3 fik ekstra controller og 2 spil og en bluray film
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 19:33
Man kan, hvis man er registeret i den rigtige "kategori" hos Skat trække spil konsoller fra ;)
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Olfred Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-August-2007
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2007 kl. 11:34

Jeg har lavet regnskab for en tandlæge (er revisor) der trak en xbox fra i skat og sparede momsen... Den var til venteværelset på klinikken - underligt nok blev den købt i december

Til top
skipper Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Maj-2006
Point: 191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2007 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af Olfred Olfred skrev:

Jeg har lavet regnskab for en tandlæge (er revisor) der trak en xbox fra i skat og sparede momsen... Den var til venteværelset på klinikken - underligt nok blev den købt i december

Hvis han får problemer med SKAT i forbindelse med regnskabet er det da let at redegøre for at købet er i december. Der var jo bare et super juletilbud, som var anledning til billig underholdning i "venteværelset".

/Skipper
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu