|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
![]() |
||
Medlemmer - folk med Metro-kort - kan skam købe til den annoncerede (billige) pris... |
|||
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
|||
![]() |
|||
Henke6000 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
||
Fordi man har et Metro-kort er det jo ikke ensbetydende med at man bare kan købe til den billige pris. Det er jo noget at gøre med om du kan trække momsen fra |
|||
![]() |
|||
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
![]() |
||
Sådan som jeg læser linket (folk med Metro-kort) er man berettiget til at købe til engrospriser (d.v.s. uden moms) hvis man har et Metro-kort. |
|||
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
|||
![]() |
|||
Fimpe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
||
Som en af "de folk" med Metrokort må jeg desværre skuffe dig. Momsen skal betales. Du kan jo hvis det er til firmabrug trække momsen fra, men det gælder jo uanset hvor du handler. Jeg tror dog det bliver svært at køre en Playstation3 ind over de fleste regnskaber
![]() |
|||
![]() |
|||
zubzer0 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
||
jeps Henke og Fimpe har ret, jeg har også handlet i Metro med metrokort, man skal skam betale momsen. Fimpe - bare træk den fra som A/V-udstyr for telekonferencerum |
|||
Sharp LC46XD1E
Denon AVR1801 Sagem 81 HD (pubad bras) DALI 808|SC-7|R1000 HTPC: E6600|2GB RAM|1.1TB HD|X800XT BioBaren |
|||
![]() |
|||
Henke6000 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
||
hehe. nej, det er nok ikke så let at få en playstation kørt ind over regnskabet. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
OK? Det bliver min svoger, som lige har fået Metro-kort, skuffet over at høre... Ja ja - Når det lyder for godt til at være sandt, er der vel for det meste noget om det... |
|||
/Søren
|||
![]() |
|||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
||
Ja det bliver billigere og billigere. Nu burde PS3'eren være den mest interessante afspiller/konsol/mediecenter.
![]() |
|||
![]() |
|||
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() |
||
typisk har lige brugt 5000 kr i fona på en PS3 fik ekstra controller og 2 spil og en bluray film
|
|||
![]() |
|||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
||
Man kan, hvis man er registeret i den rigtige "kategori" hos Skat trække spil konsoller fra ;)
|
|||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|||
![]() |
|||
Olfred ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
||
Jeg har lavet regnskab for en tandlæge (er revisor) der trak en xbox fra i skat og sparede momsen... Den var til venteværelset på klinikken - underligt nok blev den købt i december |
|||
![]() |
|||
skipper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() |
||
Hvis han får problemer med SKAT i forbindelse med regnskabet er det da let at redegøre for at købet er i december. Der var jo bare et super juletilbud, som var anledning til billig underholdning i "venteværelset". ![]() /Skipper |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |