recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billigste Samsung med 4xHDMI ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBilligste Samsung med 4xHDMI ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ShelbyPoker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Emne: Billigste Samsung med 4xHDMI ?
    Sendt: 11-November-2011 kl. 13:00
Hej

Kan det virkelig passe at man skal op i et PS51D7005, før man får følgende ønsker opfyldt :

FullHD
4x HDMI (kunne nøjes med 3 i en snæver vending)
Plasma
Gerne Samsung

Ellers er der jo PS51D535, men det har jo kun 2 HDMI - så jeg kommer til at give ca. 3500,- (som er prisforskellen imellem de 2), for 2 HDMI porte - altså 1750,- pr. HDMI stik Smile

Jeg ved godt at der er andre forskelle, men lige nu har vi et 6 år gammel 42" Panasonic Plasma, som ikke engang er HD-ready - så alt vil være en forbedring Smile.

Grunden til at jeg gerne vil ha' Samsung, at vi i forvejen har en Samsung BluRay afspiller samt Samsung YouSee boksen - og man derfor må kunne lægge en fjernbetjening, delvis, væk.

Mvh.

Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2011 kl. 15:09
Du kunne også købe en hdmi switch og på den måde få flere hdmi indgange i tv. Går ud fra du ingen reciever har når du skal bruge 4 i tv? 
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2011 kl. 15:15
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Du kunne også købe en hdmi switch og på den måde få flere hdmi indgange i tv. Går ud fra du ingen reciever har når du skal bruge 4 i tv? 

Hej

Jo, den mulighed er jeg klar over - men det føler jeg bare er en lidt skidt start - altså at købe et nyt TV, som allerede er "for lille" Smile

Det er ikke fordi jeg har noget imod at ofre 10-20.000 på et TV, men i kræft af at jeg max. ser på det 5 timer om ugen, mener jeg det er overkill

Mvh.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2011 kl. 15:53
nej, der findes ikke et billigere samsung plasma tv med 4 HDMI indgange. Så du må vælge om du vil betale de ekstra penge for 7005 eller købe en HDMI switch, hvis du ellers er tilfreds med kvaliteten af D535.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2011 kl. 16:12
Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

nej, der findes ikke et billigere samsung plasma tv med 4 HDMI indgange. Så du må vælge om du vil betale de ekstra penge for 7005 eller købe en HDMI switch, hvis du ellers er tilfreds med kvaliteten af D535.

OK, så må jeg jo bare ha' fat i sådan et 7005

Er der noget negativt at sige om sådan et 7005 til prisen (ca. 8K) ?

Tak for svar !

Mvh.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu