|
billigste vej... htpc til tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ElSneakoWich ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 46 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Marts-2012 kl. 18:01 |
Hej guruer..
Jeg har en HTPC som står i stuen og er koblet til stues tv med HDMI..
jeg vil gerne have signalet til 2 andre tv i hytten også..
min htpc har vga og dvi .. og minijack til lyden .. som muligheder..
vil gerne over i antenne kabel da dette nemt fanger de to andre tv .. hvordan gøres ?
og er der andre/billigere muligheder
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu nævner du ikke om der er HDMI i de andre tv, men den nemmeste løsning er:
HTPC --> HDMI Splitter --> TV 1, 2 og 3... Du kan ikke få billed ud af flere udgange uden det bliver trælst at sætte op - hvis det overhovedet kan lade sig gøre..
|
|
![]() |
|
ElSneakoWich ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 46 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er hdmi i de andre tv også .. men det er ikke super interessant at skulle trække 1 x 10 og 1 x 20 meter hdmi, hvis man kan få det over i COAX som er trukket..
De to andre TV er pt. ikke HD tv .. og der kommer muligvis et 3. tv til senere hen .. og dertil ville så være over 20 meter kabel..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |