|
Billigt 115" lærred |
Besvar |
Forfatter | |
DBN
Ny bruger Oprettet: 27-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Februar-2012 kl. 19:21 |
Jeg står overfor en flytning, og skal derfor have fundet et nyt billigt lærred, da jeg desværre ikke har plads til mit nuværende - og, da pengene er sparsomme, vil jeg lige høre jer, hvad i ville købe - og evt. få lidt hjælp, da jeg har svært ved at finde et der passer til mine mål. Det er sgu lidt af en jungle.
Jeg vil gerne have et rulle-lærred på omkring 105 - 120" der kører 16:9 billedeformat. Væggen det skal op på måler 266cm i bredden - så, det er absolut max. Jo tættere på de 266cm jo bedre. Vil jo gerne udnytte så meget af væggen som muligt! :) Det behøver på ingen måde at være elektronisk. Bare det er så billigt som muligt :) Jeg tænker umiddelbart at et 115" vil være ideelt, men synes ikke rigtigt jeg kan finde nogle? Mit budget ligger på omkring 1-2k. Håber i kan hjælpe! |
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.hivilux.de/shop/product_info.php?info=p301_Volks-Serie-16-9-Rollo-Leinwand-120--265x149cm-Vorlauf-50cm.htmlkan vel ikke kommme meget tættere på.. du kan være heldig at falde over motor udgaver til næsten samme pris..
|
|
Mr. Duck
Bruger Oprettet: 23-Maj-2011 Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan er kvaliteten af det du linker til Rasmus?
|
|
hjernemadsen
Super bruger Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal huske at kasettens bredde er større end lærredets bredde, så det er ikke sikkert at et lærred på 265 cm bredde kan være der.
|
|
Djaz
Bruger Oprettet: 20-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen der ved hvad det koster i porto at handle på den side... Tysk er ikke min stærke side :-)
|
|
Willads
Super bruger Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 444 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |