recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billigt 115" lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billigt 115" lærred

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DBN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DBN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Billigt 115" lærred
    Sendt: 03-Februar-2012 kl. 19:21
Jeg står overfor en flytning, og skal derfor have fundet et nyt billigt lærred, da jeg desværre ikke har plads til mit nuværende - og, da pengene er sparsomme, vil jeg lige høre jer, hvad i ville købe - og evt. få lidt hjælp, da jeg har svært ved at finde et der passer til mine mål. Det er sgu lidt af en jungle.

Jeg vil gerne have et rulle-lærred på omkring 105 - 120" der kører 16:9 billedeformat. Væggen det skal op på måler 266cm i bredden - så, det er absolut max. Jo tættere på de 266cm jo bedre. Vil jo gerne udnytte så meget af væggen som muligt! :)

Det behøver på ingen måde at være elektronisk. Bare det er så billigt som muligt :)

Jeg tænker umiddelbart at et 115" vil være ideelt, men synes ikke rigtigt jeg kan finde nogle?

Mit budget ligger på omkring 1-2k.

Håber i kan hjælpe!

Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 21:24
http://www.hivilux.de/shop/product_info.php?info=p301_Volks-Serie-16-9-Rollo-Leinwand-120--265x149cm-Vorlauf-50cm.html
kan vel ikke kommme meget tættere på.. du kan være heldig at falde over motor udgaver til næsten samme pris..
Til top
Mr. Duck Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Maj-2011
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 10:05
Hvordan er kvaliteten af det du linker til Rasmus?
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjernemadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 11:53
Du skal huske at kasettens bredde er større end lærredets bredde, så det er ikke sikkert at et lærred på 265 cm bredde kan være der.
Til top
Djaz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-November-2008
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Djaz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 11:05
Nogen der ved hvad det koster i porto at handle på den side... Tysk er ikke min stærke side :-)
Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-September-2007
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 13:49
Oprindeligt skrevet af Djaz Djaz skrev:

Nogen der ved hvad det koster i porto at handle på den side... Tysk er ikke min stærke side :-)
Levering til DK 99,99 EUR
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu