recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BILLIGT 5.1 surroundsystem sælges!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BILLIGT 5.1 surroundsystem sælges!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
marksman1605 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-April-2020
Sted: Nykøbing F.
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marksman1605 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BILLIGT 5.1 surroundsystem sælges!
    Sendt: 30-April-2020 kl. 17:50
Jeg sælger mit elskede anlæg, da jeg er flyttet i lejlighed og hverken har plads til det, eller mulighed for at bruge det som sådan et anlæg fortjener! Anlægget består af: 1 x Forstærker: tx-nr656 - Nypris DustinHome: 3990kr 2 x Fronthøjttaler: GLE 496 - Nypris hos Computersalg: 4040kr pr. stk. 2x Baghøjttaler: GLE 436 - Nypris hos Computersalg: 3050kr pr. stk. 1 x Centerhøjttaler: GLE 456 - Nypris hos computersalg: 2074kr pr. stk. 1 x Subwoofer: SUB 8.2 - Nypris hos DustinHome: 2895kr Disse priser er fundet ved en nylig søgning på nettet og udgør en samlet pris på: 23.139kr. Sammen med anlægget følger der en google Chromecast audio og højttalerkabler. Der er almindelige brugsridser på både forstærker og højttalere, men derfor sælges det hele også samlet til kun: Pris kun: 6900,- kr. Skriv gerne for spørgsmål eller billeder.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu