|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
TvHomer.
Mener nu at jeg forklarer tingene på en fin facon - til dig. Planter sågar en smiley.
![]() Der hvor jeg farer lidt i flint, er over for Ivan's kommentar, hvilket også kan ses på at jeg citerer Ivan. Humlen i det er, at det ér et potentielt problem. Og kommer der så en 4 - 5 stykker, som hér i tråden skriver at de aldrig har oplevet problemer, så tolker nogle det måske således at det ikke er et problem, og bare kan tilslutte/afkoble efter velbefindende.
At du mener at jeg "tager på vej", og bliver tøsesur, er jo blot din fortolkning af tingene, hvilket ikke nødvendigvis afspejler virkeligheden.
![]() M.v.h.
|
|
![]() |
|
IvanS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Tak for kaffe Henrik.. Så undlader jeg vist at skrive mere. Jeg har været medlem her i 3 år og har ikke skrevet her før. Men endelig var der noget som _jeg_ kunne bidrage med, et spørgsmål om det hdmi kabel, som tråden startede med.
Hav det godt.. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Ivan.
Mon ikke du skal lade være med at tolke på meningen bag andres skriverier, eller baggrunden for det, for det går ikke så godt.
![]() Problemet med internet fora er netop at vi ikke kender baggrunden hos de folk der skriver, eller den dybere mening med indlægget, afsenderes humør m.v. Derfor, forhold dig til det som skrives - intet andet. Og kom så videre, ingen er ude på at få dig ned med nakken...
![]() M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 18-November-2009 kl. 17:23 |
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() |
Jeg vil da også lige sige at jeg har købt et ret så billigt HDMI kabel på 5 m. i Harald Nyborg, og der har ingen problemer været siden.
|
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
![]() |
Hej L'er.
5 meter er som regel intet problem. Det er først med lange længder (8+ meter), der opstår problemer...
M.v.h.
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Har kørt full-hd på 10+5m haraldnyborg kabel samlet med haraldnyborg samlemuffe, det virkede fint nok.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tjah, nogle er heldige, at have det rigtige udstyr...
M.v.h.
|
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() |
okay. Jeg synes bare jeg havde hørt mange snakke om at det heller ikke var så god en idé at købe HDMI kabler i dårlig kvalitet på 5 m. men det var nok bare mig der havde hørt forkert
![]() |
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() |
Jeg har sideløbende spurgt på av-cables.dk, og har fået følgende svar:
Hej Michael De hvide High Grade kabler understøtter op til 1080p i op til 10 meter, så det kan du roligt købe. Ved bestilling inden 16.30 i morgen sender vi samme dag. Med venlig hilsen Av-Cables.dk ApS Christian Damgaard Møller info@av-cables.dk www.av-cables.dkTo: "Av-Cables.dk ApS" info@av-cables.dk > Jeg skal bruge et 7-10 meter hdmi kabel der kan bruges til Full HD > (1080p), og kan læse på jeres hjemmeside under High grade 1.3 hvidt HDMI > kabel - 7 m, at dette understøtter 1080p op til 10 meter, mens jeres lidt > dyrere HomeTheater High Quality HDMI kabel - 7.5 m kun understøter 1080p > op til 5 meter. > > Er det en fejl, eller kan jeg roligt købe et 7 eller 10 meter High grade > 1.3 hvidt HDMI kabel? > Hvad er jeres leveringstid i så fald? > Mvh. Michael |
|
![]() |
|
![]() |
Tjah, og ellers har du jo dine 14 dages returret.
![]() M.v.h.
|
|
![]() |
|
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() |
Ja, så kan det jo aldrig gå helt galt
![]() |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Har samme kabel og det virker også uden problemer og leverer 1080p fra min PS3, så ingen grund til at betale for dyre kabler med "flot og dyrt navn".
Kan kun sige at der efter min mening er lidt for mange der hænger sig i salgsgas
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |